Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-05-20 14:51:56 följande:
    Fick en böld på ett illa valt ställe, en körtel som satt igen sig enligt läkaren, stor som en pingisboll.. De skar upp den igår. Aj!Men jag är ändå rätt nöjd att det var "så lätt" och inte åderbråck som jag hade fått ha graviditeten ut...
    en sådan böld hade jag, fick åka in å skära upp akut för jag kunde knappt gå pga smärtan.... de kommer ofta tillbaka men man brukar kunna behandla med antibiotika i tidigt skede.
  • Riskiflickan
    Kavat skrev 2010-05-20 19:48:24 följande:
    Oj! Ja, min moster hade tydligen 7 gånger innan de operera bort. Pratade nyss med barnmorskan och hon sa att det var jätte vanligt och hade inget med grav i sig att göra. Bara typiskt att jag ska åka på en massa knas nu.
    mjo, jag var inte gravid när jag fick....
  • Riskiflickan

Japp, har jobbat som bara den..... haft en massa akutgrejer på jobbet så man blir ju helt slutkörd när man springer i ett 10 timmar varje natt utan att få sitta, hinner knappt äta på jobbet just nu....

• Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 17:45:37 följande:
    Hoppas Riski eller Passau kollar in och kan hjälpa mig en bedömningwww.familjeliv.se/hem/froken_smaland/gallery/...Känsliga tittare varnas Och ni, nästa gång era barn har ögoninflammation så var lite extra snälla mot dem
    Nämen oj då....

Varar det också, eller är det "bara" rött?
  • Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 18:31:43 följande:
    Yes, en syrra!!!Igår varade det sig och supermycket inatt. Jag kunde inte öppna ögonen (på riktigt) utan att blöta med vatten. Idag har det inte varat sig särskilt mycket utan ögonen känns jättetorra och kliar. Är det vanligt att man reagerar på Fucithalmic? Jag har aldrig haft några allergier men det finns på min mammas sida.
    vanligt och vanligt... men visst förekommer det.... du kan ju vara allergisk mot någon av komponenterna i ögonsalvan, men det är ju inte jättevanligt...
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-05-31 12:48:28 följande:
    Nyss. Klickbara bilder (jag har inte klippt bort huvudet på honom alltså ).
    åh, en sån har sonen...jättefin!!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11