Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Vi kan ju börja med att köra sånt man inte vill att andra ska höra och se i gruppen så får vi se hur det utvecklar sig.

Jag skapade en snacktråd och en bildttråd i gruppen så kan man använda dem som man vill. Lättare att veta vart man ska kolla då. Sen får vi fixa till efter hand.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-02-16 19:21:50 följande:
    *blir förvirrad* vart ska jag vara och vaaart ska jag skriva??!! *tar på vita krama mig själv tröjan och går och läser Snövit för lillkorv*
    Vi använder gruppen till sånt som vi inte vill att andra ska läsa/se. Åtminstone så börjar vi så. Ibland vill man kanske dryfta något som är lite känsligt eller visa bilder som man inte vill visa hela världen då är det bra med en sluten grupp. Klicka på länken(arna) jag postade ovan och ansök om tillträde.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-16 19:23:31 följande:
    Fast då blir det ju som i junitråden. Total förvirring för mig som redan är tokförvirrad.
    Om man skriver här till vardags och använder gruppen då man vill vara lite hemlig dvs i ämnen som man inte vill att andra än gruppmedlemmar ska läsa så skriver man bara här att man tar det i gruppen. Då blir det inte så knepigt att hålla koll, samma sak med vissa bilder.

Jag har ibland haft behov av att dryfta saker som jag inte kan dryfta publikt och då är det bra att kunna kila in och diskutera just det ämnet i gruppen. Låter det rimligt?
  • Asereht

För egen del så skulle jag kunna köra helt i gruppen mig kvittar det men vi kan väl börja att ha den som hemlisställe så får det bli som det blir sen.

• Asereht

Nu måste jag lägga ned för ikväll. Ska försöka kolla in från mobilen innan jag somnar annars får det vänta till imorgon för vi är trötta här nöffen och jag.

• Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-02-17 06:55:29 följande:
    Vad ska jag skriva i ansökan?! Och det verkar inte funka att söka från fåånen...
    Klart.
  • Asereht
    zasata skrev 2011-02-17 08:54:44 följande:
    Jag kommer inte in i den andra tråden med mobilen
    Inte jag heller, lite dåligt av FL men de håller ju på att jobba fram en mobilsajt vad det nu innebär. Appen ska tydligen lämnas åt intet. Det kanske kommer en uppdatering men det kommer inte hända något direkt. Lite kasst tycker jag då.
  • Asereht
    Lexis skrev 2011-02-17 09:36:08 följande:
    Jag kommer in på andra tråden med luren.
    Skumt, går du in via safari då eller?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11