K*B*N, pratar del 11
Åh bf snart! Känns som igår då jag bara väntade och väntade och nu trippar min lilla bebis omkring. Han har precis börjat gå och trippar omkring här och ser ut som en lätt berusad rumpnisse.
Åh bf snart! Känns som igår då jag bara väntade och väntade och nu trippar min lilla bebis omkring. Han har precis börjat gå och trippar omkring här och ser ut som en lätt berusad rumpnisse.
Blåååååser!
Glömde h:et det blir mer thema alltså. *s*
Mitt första husdjur var en blå undulat som hette Kompis. Han var skitelak och bet mig jämt, jag har bildbevis! Jag var typ 4 och lite lätt dramatisk tror jag.
Hej och välkommen i tråden AnPa!
Känner igen ditt nick också från buggatråden. Jag har en liten A som är född 4:e feb 2010. Förutom A har jag en tjej i övre tonåren och tre killar som är 8, 6 och 5 år gamla.
Jag har länge haft ett gott öga till barnvagnar och gillat att byta och fixa med dem. Vet inte riktigt vart det kommer ifrån men jag började min karriär redan på 90-talet då jag fick första barnet. Nu är jag uppe i närmare 40 vagnar, har inte uppdaterat listan i galleriet på ett tag. Kanske skulle göra det.
När jag syr dynor så använder jag tunn skumgummi. Tror den ligger på 0,5- 1 cm tjock. Jag köper oftast färdigklippta bitar på Åhléns här i stan men jag vet att tex Jysk och tygaffärer brukar ha hobbyskum i olika tjocklek. Det går också bra att använda plattvadd. Orsaken till att jag använder tunnare skumgummi är för att det är lätt att hantera och lätt att sy i. En del maskiner klarar inte att hantera tjockare skumgummi.