Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Ang mens så ska jag ha min närmaste dagarna.... den är lite osäker nu så det tar väl inom 3dagar men aj så det känns och magen är rutten som f*n

Ekorren: Hmm varsågod?! Jag har svårt att se hur du kunde bära 100kg utan att jag såg det, menar jag är mer än 10cm längre och jag var fetare än så vid 100 så jag tror din våg är lite skev

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Jag tänkte nog i år göra en egen men precis som du säger Aserath så är det ett jävla planerande som jag bör börja med NU typ. Som C älskar hårsaker och ringar, halsband och lite sånt så kommer jag göra det enkelt för mig med hårspännen och lite sånt. Ska verkligen shoppa på mig när vi besöker ullared och kanske lite i Egypten osv osv

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    zasata skrev 2010-09-25 21:16:50 följande:
    hur sover nöffe på nätterna?

ni med migrän? vad har ni för tips?
    Migrän.... dubbeldos zoomig och en blöthanduk och muta barnen till tystnad
  • Cs mamma

Är det för att du pressar så är det spänningshuvudvärk. Jag har bettskena som jag använder varje natt och har sovit med sån i över 10år. En fuskekonomiversion som jag ibland gjorde som student då jag råkade tappa min riktiga och inte hade råd att köpa ny var att gå på sportaffär och köp en för ishockey eller boxning. Inte lika smidig och lätt men du kommer billigt undan och slipper huvudvärken. Och akta levern som du överdoserar paracetamol

• Cs mamma
    Lindadjo skrev 2010-09-25 23:59:48 följande:
    www.haldental.no/ Jag är ju tandtekniker
    Jag är heeeeeelt seriös!!! Min är rätt ny (1år) men jag kommer seriöst åka dit om du kan ge mig ett bra pris. Har en 9mm hård som väntas hålla några månader till men inte mer
  • Cs mamma

Nu har jag varit sådär huslig igen... kokat äppelmos. Dessutom så har jag liksom tappat gnistan att få ordning här hemma som dagis och min kropp jävlas men idag såg jag kalendern att MAMMA kommer på fredag och oj oj så brått man kan få så idag när C lagt sig ska jag ta nya tag för det är mycket som ska bäras till förråd osv och jag orkar inte ha med assistenten *flin*

• Cs mamma

Jag har som jag sagt haft bettskena i över 10år. Fick räls som 16åing som egentligen inte var direkt nödvändigt för det skulle bara boxeras fram att dom fått dra tänder men fick inflammation i käkbenet så dom tog bort den lite hipphapp och efter det fick jag fulare tänder än innan. Har pressat mig till ett öppet bett MED bettskena och har vid ett tillfälle för ca 5-6år sedan krossat en tand under natten fast jag hade bettskenan i både när jag la mig och vaknade så visst den hjälper inte mot allt men mycket. Sover jag utan /tex akutinläggning med C så har jag migrän värre än jävulen dagen efter + ont i käkarna osv osv osv men med så biter jag inte så illa längre men å andra sidan 9mm som håller max 2år säger en del

• Cs mamma
    Asereht skrev 2010-09-27 10:15:00 följande:
    Eller huuuur! Hjärta
    Men gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah så sött  Hjärta
  • Cs mamma

Nemia Kontakta mig gärna skype eller om du kan prata via msn eller så... du MÅSTE anmäla en sån sak

• Cs mamma
    passau skrev 2010-09-30 07:18:58 följande:
    Vi får skrapa bilen! *hata*
    skrapa igår men slapp idag =)
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11