Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

En rosa eller orange åkpåse hade blivit pricken över i, varför har jag inga sådana för? Surar.

Den bruna funkar ju men den skulle jag ju ta med till Lindadjo. Den gula blir inte bra alls och alla andra är för tjocka. En fleecepåse skulle varit bra nu, i trevlig färgskala.

Nu har A vaknat så nu ska jag lägga i en växel.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-14 12:16:50 följande:
    Har du ingen hemmasydd *hjärnsläpp* sån där engelsk tunn åkpåse?
    Nä har ju inge buggysnuggle heller tyvärr, bara den röda blommiga briofleecen och den passar inte. Ångrar lite att jag sålde den brunbeige briofleecen för denhade funkat. Funderar på om vi klarar oss med filt men det känns omysigt utan dyna och även där har jag lite brist på passande just nu. Måste få sytt någon dag snart men det är ju så mkt annat.

Släpade fram urbanna väskan som jag gillar massor färgmässigt men nu när jag packar över sakerna från gaian så inser jag hur van jag blivit vid den och är inte säker på att jag vill byta. *s* Så det kansek får bli sand/brunt rakt av. Fan vad trist!
  • Asereht

Kavat - Sand åkpåse? Hmmm, det skulle ju kunna funka. Lite ljusare och bryter av lite mot det bruna även med brun bas där brun åkpåse blir overkill. Vad vill du ha för den tro, messa mig.

Lindadjo har haft mkt jobb. Messade med henne nyss och det verkar som om hon kommer på lördag med eller utan gubbe var inte bestmt än. Hon undrade om vi kommit någon vart och bestämt något om middag som det pratades om tidigare. Vi är båda intresserade av att umgås lite efter mässbiten under lugnare former, antingen om man går och äter någonstans eller hemma hos. Vi kan väl försöka få ihop något alla vi som vill/kan.

• Asereht

Är det till frog så behöver man bara fästen. Bågarna är samma på cam och frog. Gecko däremot behöver man bågar till vad jag förstår.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-18 11:00:37 följande:
    Haha, Fröken Småland tar tillfället i akt att bilda tråden hur man böjer färger som slutar på vokal.

Den röda vagnen. Den vita vagnen. Den blå vagnen. Den orange vagnen. Cool

Och ja, du kommer definitivt att ångra dig om du inte köper en offwhite suffla. Det borde faktiskt alla ha Tungan ute
    Spinner vidare med att säga att det heter orange och inte oranget som många verkar tro! Spöke
  • Asereht
    Kavat skrev 2011-04-18 13:23:19 följande:

Orange vagn och den knallrosa sufletten. Mumma!!!
    Orange och knallrosa är mumma!
  • Asereht

Så här ser min Frog ut just nu.

Brun canvassuffla, original frog sandbas och varukorg och så fina sandåkpåsen som jag tagit över av Kavat (tackar, så nöjd!) och så nyvirkad bygelprydnad inför mässa och outfitpremiär.

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/php6lnggb.jpg

• Asereht
    Lindadjo skrev 2011-04-26 18:08:10 följande:
    Jag får skaffa google earth, och zooma in deras hus. Då ser jag kanske om den står ute lite för mycket, och kan maila och skälla ut henne Galen? Jag? Nejdå!
    *gilla*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11