K*B*N, pratar del 11
jag kommer in via nätet/safari på mobilen men via appen går det inte. Men Fl har ju ändå tänkt skita i appen tyvärr så det lär inte förändras den närmaste tiden.
www.familjeliv.se/Forum-20-163/m57334945.html
jag kommer in via nätet/safari på mobilen men via appen går det inte. Men Fl har ju ändå tänkt skita i appen tyvärr så det lär inte förändras den närmaste tiden.
www.familjeliv.se/Forum-20-163/m57334945.html
Vad "utsemineras"? Själv steker jag omelett och springer till datorn titt som tätt. Ska strax äta frukost och kolla på lite inspelat. Ska försöka sticka lite på muddarna och sy på sufflett idag. Får se hur det går. Risken är väl att jag fastnar här istället.
Kan inte annt än hålla med ovanstående!
Jaha då har sanningens ögonblic uppenbarat sig! Nus ska fram och bakstycke på suffletten sys ihop...spänningen är olidlig!
Det har gått bra hittills. Fick hem dottra så jag fick stuva undan och börja göra mat istället. Men allt är ihopsytt, ett kantband på insidan bara så är den klar. Hoppas nu bara den sitter som den ska också så mkt som jag mätt och grejat. *s*
Förmodligen, vi andra bor ju inte i göteborgstrakten dvs jag, nif, prus, ekorren, sarahl och thulo.