Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:10:20 följande:
    P.s. Det finns nog inte så många kvar för innan jag beställde så stod det "in stock" på min färg och efter min beställning så står det "low in stock". Så skulle tro att det finns en eller två kvar kanske? Alla röda är "low in stock" men svart med plum resp marin åkpåse är "in stock".
    Såg...
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Jag ska faktiskt vara duktig och hålla igen. Fast det tar emot lite måste jag säga.

Orsaken är att A är så pass liten än och jag vill ha honom mot mig på heltid länge än. Hade han varit över två hade jag inte kunnat hålla mig.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 10:27:06 följande:
    Då kan du vara spekulant på min till nästa vår Späsjal prajs only får jo...
    *tumme upp*
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 12:19:58 följande:
    Letade efter ett kortkommando och hittade en jättebra lathund, jag vet att åtminstone Asereht är lite nördig med sånt så jag delar med mig

www.proffs.nu/support/kkword.asp
    Fröken Småland skrev 2011-04-28 12:24:07 följande:
    Alla ASCII och ANSI-koderna *nörd*

www.pccollege.se/Kurser/ASCII_ANSI.pdf
    Jag har massa sånt sparat. *inte nördig alls*
  • Asereht

Remember the 80´s!
    Been there done that!

och som någon klok person uttryckte det, det var inte ens snyggt på 80-talet!

• Asereht

Vi har haft et kompisscenario här också idag. Min storbuse kommer hem från skolan och ajg frågar som vanligt om allt varit bra. Han svarar att det har det men jag både ser och hör på honom att han inte direkt menar det. Så jag frågar honom vad som är fel och då kommer det fram att en kompis som han leker mycket med (en av två som bor nära) dissat honom för en annan kompis i em. Tydligen så hade de tidigare under dagen sagt att de skulle leka när de kom hem men så hade en annan kille frågat kompisen om de skulle leka och då hade kompisen nappat. Storbus var väldigt ledsen.

Vi pratade lite och tyvärr är det ju så att sånt här händer även om det inte känns bra. Nu kom en annan kompis förbi och knackade på och frågade storbus om han ville leka så han sitter iaf inte hemma och deppar.

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-04-30 14:55:14 följande:
    Är hon? Jag tycker de är så olika, även om båda är lika sin pappa
    Jag har inte slagits av det på samma sätt förr, men på just den bilden var de väldigt lika.
    Fröken Småland skrev 2011-04-30 14:57:06 följande:
    Kolla in tyget i bakgrunden (för det är ett tyg va?) Läckert!

www.got2get.se/belysning/golvlampa/33864.aspx
    Ser ut som ett tyg/drapperi. Kul!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11