Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Jag är också himla förtjust i OTH-dynorna, det där frottématerialet borde fler hänga på. Jag snackade med fd försäljningschefen på Bugaboo (ni vet vem) om det och hon sa att det helt enkelt är för svårt att garantera färgen i frotté, det är tydligen ett väldigt klurigt material (och man ser ju faktiskt ofta att de blir solblekta också).

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-05-02 21:16:17 följande:
    Dessutom fransar det gänra (läs ofta) upp sig. Synd för som sagt frotté är ett perfekt sommarmaterial. Jag har en stor bit cerise frotté liggande som jag tänkte sy dyna av bland annat.
    Hur illa ful är denna tycker du? Jag tycker ju inte den är snygg precis men bland det mest praktiska jag ägt till mina vagnar

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-05-02 21:28:25 följande:
    Koeka? Jag skulle vilja ha ett sånt. Skitsmart ju! Inte ursnyggt men inte det värsta jag sett heller.
    Jag trodde nog att du var klok nog att låta funktion gå före design

Jag kan försöka komma ihåg att ta med det till Zoo om du vill klämma på det?
  • Fröken Småland

Hörrni, om ni har en stund över så kolla in den här filmen. Det är ett bidrag i en talangjakt i Ukraina, en tjej som ritar i sand på en ljustavla. Hon berättar en gripande historia om andra världskriget i Ukraina, det är så galet duktigt och vackert att ni verkligen borde se det. Min högskola visade den för oss studenter som en introduktion till den delkurs jag börjar nu i veckan och som handlar om riklig språkanvändning.

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-05-10 13:21:35 följande:
    så jag blir happy av en happy då
    Så är det. Fast av Compact-chassit blir man inte happy *höjer ett varningens finger*
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-05-10 14:05:05 följande:
    Det där man flippar över styret? Det finns väl ett sånt nu med eller är det något annat?
    Japp, den har svängbart styre. Har ingen koll på nyare chassin men Brio brukar alltid ha en svängbar variant, bara namnet och eventuellt lite finesser och hjul som skiljer.
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-05-17 08:24:21 följande:
    Kavat skrev 2011-04-28 13:14:07 följande:
    Demon

Solig Hjärta

Firar med en Kaffe
    Ok, lite kryptiskt var det nog kanske....?
    Hahaha, lite tydligare än så får du vara om jag skall fatta

Men skit samma huvudsaken är att jag hade rätt att vi fick varsin vagn Solig Jag väntar nog med att montera min tills mannen har åkt till jobbet. Need to know-basis liksom Oskyldig
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11