Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nä hörrni tjejer, idag kl 17.45 så får ni hålla tummarna för att vår gamla häck fina husvagn går igenom besiktningen! *biter på naglarna*

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-17 14:07:02 följande:
    Såg just donkeyn live och dog nästan lite grann. Kan man skaffa en för att ha till V och systers bebis som kommer i okt?
    Absolut! Jag skaffade en dubbelvagn för att köra brorsans flicka i tillsammans med min kille Cool Tyvärr fick jag aldrig användning för den och nu är den såld Obestämd
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-17 14:26:18 följande:
    absolut! Fick nästan lite panik då jag trodde att jag gjort det av misstag, sen insåg jag att det mer var en förvarning från din sida. eller?Obestämd
    Haha, ja du är helt oskyldig, bara jag som är nojig eftersom jag pratade så mycket om lilleman imorse och då använde hans namn
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-18 08:18:58 följande:
    äh, man kan väl inte få fööööör många vagnar va....?
    Absolut inte! *vet*
  • Fröken Småland

Bohusbebis: Vi skall ha trådträff i Eskilstuna nästa söndag, du är självklart välkommen att hänga med om du har lust och möjlighet? Då kanske vi lockar dit även AnPa så att ni kan byta grejor

• Fröken Småland

Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11