Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

bohusbebis skrev 2011-05-18 11:06:10 följande:
    om jag åker hemifrån vid 6:30 är vi på Zoo (för det var där va?) kl 12:06, åker igen 15:45 och är hemma ca 21:30...
    tror ni man kan önska sig en helledig dag med SJ-biljett i morsdagspresent?
    Lite kort tid bara men annars toppen Solig
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:07:17 följande:
    förra året fick jag förresten en städerska en heldag (trots det hann hon inte med hela huset) på morsdag. Det tyckte jag var jättelyxigt...
    Tycker du skall ge det till din man på fars dag i höst...
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:56:04 följande:
    frk småland, pm:a dina reseplaner till mig så kanske vi kan krocka istället för att involvera passau (henne krockar jag nog med ändå)
    Fast vi åker E4:an upp, via Jönköping och det var där jag trodde att Passau och jag möjligen kunde korsa väg. Tyvärr verkar det skilja många timmar i resplanerna.
  • Fröken Småland

Har glömt allt jag skulle kommentera, sitter och samlar kraft inför läggningsrejset efter en lång dag med dubbla seminarier, utvecklingssamtal och simhall. Men i Bugaboos bildtråd möter jag denna skönhet och fnissar lite för mig själv när jag inser att:

Asereht har virkat bygelskyddet
    Kavat har skickat basdelar
    Sarahl har sytt filten
    Lindadjo har sytt suffletten

Är inte det K*B*N i ett nötskal? Hjärta

• Fröken Småland
    Thulo skrev 2011-05-18 19:48:49 följande:
    Jag har bara EN vagn för tillfället en Frog som jag är supernöjd med, men har haft ca 25-30 vagnar tror jag är för trött för tillfället för att räkna men då har jag fördelat ut dom på mina sex barn
    Ungefär fem vagnar i snitt/barn? *konstaterar att Thulo är en amatör*

• Fröken Småland

I eftermiddag skall jag till revisorn och deklarera. Kan ni vara snälla och hålla tummarna för att jag inte missat någon inkomst och får femtio tusen i restskatt eller nåt

• Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-19 09:36:31 följande:
    Kan du inte smyga in ett avdrag för barnvagnar etc... som för arbetskläder, typ...
    håller alla tummar
    Självklart! Jag ber alltid webshoparna skriva "arbetsfordon" på kvittona Drömmer
  • Fröken Småland

Ja, nu var jag ju jäkligt smart som skrev så där Obestämd Trodde jag var i slutna tråden *slår mig själv hårt i huvudet* Jag har anmält inlägget så det tas nog bort snart, var snälla och citera inte inlägget.

Skriver i slutna tråden istället

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11