Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-08-22 21:51:41 följande:
    www.prams-pushchairs.co.uk/phil-teds-sport-bu...
    den är med syskon och regnskydd va? så kass på engelska ju... 3500nytt är ju rätt billigt..
    Stämmer det, fast priset är i Pund, inte euro. Fast det är väl inte så stor skillnad på det ändå.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    sarahl skrev 2010-08-23 11:49:21 följande:
    ni som har haft syskonvagn, hur länge körde ni stora barnet?

Oscar är ju drygt 3 nu och anton 4 månader, men jag känner mig låst att inte kunna promenera när jag har båda barn hemma. Så nu funderar jag på en smidig syskonvagn, hade en herqules men den var oscar för stor för.

Är jag dum som lägger pengar på det tycker ni?
    Jag sålde våran Phil and Teds i vintras. Just innan mina pojkar fyllde 6 och 4 år Min 6-åring åker gärna vagn fortfarande om tillfälle bjuds (vilket det inte gör så ofta längre). Men hur länge man använder vagn beror ju helt på hur barnen är. Phil and teds är ju bra, för det är ju en väldigt smidig syskonvagn. Vill stora gå så är det ju en vanlig vagn, och extrasätet är inte i vägen på något sätt, tvärt om så är det sätet perfekt för matkassar när man handlar
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag kan ju lägga till att jag bytte ut min BT mot just P&T, och det var det bästa jag gjort. Kom inte så bra överrens med att BT var så bred, och det känndes så onödigt när stora ville gå att då köra runt på vraket. Fast när de åkte mycket vagn båda två var den helt suverän! Gillade BT mycket i början

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-08-23 12:44:16 följande:

Nu får ni hålla tummar, nu ska jag upp och röntga höften!
    Håller tummarna!!!!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-08-23 14:24:57 följande:
    men får en 4åring plats i syskonsätet?
    Haha, allt är relativt. Min 6-åring åkte i syskonsätet. Tunga barnet fram och den lätta bak i syskosätet. Så min stora satt bak ända från att jag köpte vagnen när lillebror var 8 månader
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-08-23 14:32:57 följande:

du har ingen bild ?
    3 stora barn i en P&T, gick helt utmärkt!
    Vad säger du om det här?
    två 3,5-åringar och en 5,5-åring på samma vagn

Favvo vagnen, storebror läser i
    Här var vagnen ganska ny. Lilla fram och stora bak. Så har jag alltid använt vagnen, helt tvärt emot vad tillverkaren tänkt, men bra mycket bättre!
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Då kunde stora killen hoppa i och ur som han ville, utan att jag behövde hålla på flytta fram och tillbaka lillebror.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Idag har jag handlat Tänk att det känns så bra att slösa lite pengar Köpte ett par jeans på Lindex, lite nylonstrumpor, sockar och leggins (tråkiga grejer), ett par jeans till lillkillen oxå, som vi ska ha på oss när vi åker i morgon. Men sen köpte jag ett par helt uuuuuuuunderbara örhängen åt mig själv. Det var kärlek vid första ögonkastet....

...Förälskelse som jag var tvungen att köpa

Lite grålila till färgen, mer lila än vad det ser ut som på bilden. Åh, jag är förälskad. Tröst åt mig själv efter det negativa beskedet igår

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-08-23 15:16:04 följande:
    Nu har jag fått tabletter mot svampen. Sitter i mjölkgångarna nu. Gråter
    Barnen var jätte duktiga men surt när jag kom till apoteket och fick åka vidare till nästa för de inte hade pillret eller alternativen som jag behövde. Har det blivit sämre nu på apoteken?

Lindadjo, håller alla tummar jag har.
    Jag har oxå varit med om att de var tvungen att beställa hem det jag skulle ha. (hostmedicin mot krupp) Hur ovanligt kan det vara?
    Det är väl säkert sämre nu när de får "göra som de vill".

Hoppas det blir bättre snart, nu när du har tabeletterna. Kram
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11