Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-06-28 13:52:00 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Fodervard_27685907.h...
    Lite tråkigt att ha en hund till låns bara. Hon verkar ju vilja ha tillbaka den sen. Det skulle jag nog inte klara.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-06-28 13:53:01 följande:
    nif, japp.. verka skum.. hitta en ovan, en engelsk. haha ordagrannt på två sätt
    Ja, den verkade lite skum, och så vill jag inte ha en hanhund till.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-06-28 14:04:35 följande:
    hur gör jag då???
    måste jag lägga in alla i galleriet först? har du inte tillgång till mitt galleri? där finns ju en del bilder, fast inga nyare och det är ju roligt att ha en med kanske magen, en från början en som bebis och en nu, som större bebis
    På min blogg finns ju lite bilder också www.tessisliv.blogspot.com jag vet att är blogganti men för jobbinsperation så kanske???
    Dvd'n va helt okej tror jag och sladd för elutag(?) borde ju finnas att köpa till som tillbehör, kan man iallafall tycka.

Ikväll blir det nog en sväng till ikea...
    hur i hela fridens namn kommer man på tanken att köpa 4 (eller var det 5?) fatboy? och VAD kostade det kalaset? Är inte de lite dyra?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-06-28 14:24:06 följande:
    Vi behövde göra något av ett utrymme som bara stod och inte alls användes.... så så fick det bli det är 4 nu men 5 har passerat. Dem är inte äktningar så dem är inte alls farligt dyra....
    Ahaa. var får man tag på oäktingar och vad kostar det då?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-06-28 14:47:11 följande:
    jag såg på coop, jättefina! sugen på att köpa till barnen
    På Coop? har ni ett superstort Coop? Jag har inte sett några här. *surar*
    Pruseluskan skrev 2010-06-28 14:34:41 följande:
    vi betalade 2200kr för 3 st (som sedan blev 4:a ) inkl frakt. Vi hittade dem via tradera, men om du är intresserad av en/flera så kan du få direkt mailadress av mig.,,?
    Ja, jag är eventuellt intressrad. Har du bild på era?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-06-28 14:58:55 följande:
    ingen solklar bild så, men jag fottar ikväll (försöker) och skickar över tillsammans med mailadress till "tysken" Han är super trevlig och välldigt servidemainded. dem skickas med dhl så dem kommer hela vägen fram till dörren. Dock måste jag vara dig, man får fylla dem själv och det är ingen konst, om man är 2. Jag fyllde 3 själv *fortfarande tunnhårig*

dem som vi har är Outdoor varianten och den finns i svart, röd, blå, grön, gul och orange...tror jag, kan hända det kommit/fallit bort nån mer....
    *ser fram emot foton*

Jag tvingar väl grannen att hjälpa mig att fylla i så fall. Ibland (okej rätt ofta) är han bra att ha. :-d
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-06-28 15:01:00 följande:
    www.tradera.com/NY-OUTDOOR-XXL-sittkudde-sitt... sådanna här är det, men man kan ju maila han och få fast pris, iallafall fick vi det eftersom vi beställde flera men där ser du lite hur dem ser ut.....
    Tack. Är de sådär "porrblanka" som det såg ut, eller är de mer bävernyloniga? Tycker du att de verkar hållbara?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-06-28 15:07:22 följande:
    det är inte alls porrblanka men jag förstår helt hur du menar, dem är mer matta. Jag ska fotta så ska du få se. Absolut hållbara, vi har ju ändå 2katter och en (vild)unge
    haha. Det var den här jag tyckte såg mest ut som porrsidenlakan: images.tradera.com/080/104696080_5.jpg
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-06-29 21:50:34 följande:
    nif, är du inne?? jag har hittat en hund till dig! På riktigt! *skadad*

men hallå fr.s, du har fattat nada, du måste prova en retro innan du lägger av ju! En söt smidig 60-talare eller en fin stadig men ändå smidig 70-talare, bara välja din kopp the
    Nu är jag inne, men det är inte du tydligen. Är det möjligen en vit staffetik på foder?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-06-29 22:57:15 följande:
    nope, den har jag faktiskt missat?!  Kolla in www.svangandesvansen.se/ under hund söker hem, Fanny.
    Ahaaa. Intressant, men tror du verkligen att de går med på en omplacering till en familj med hund när det står sådär? Det mesta går ju att arbeta bort, men det är ju en rasgrupp som faktiskt i vissa fall inte GÅR att ha med andra hundar.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11