Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

*inflikar att Cameleon kostade 8.700 förr*

Men jag tycker att nuvärdet nu är det som man får utgå ifrån både när man säljer och köper (10.250 kr).

Hoppas du hittar en riktigt fin vagn Leende, du kommer att bli nöjd!

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-06-02 10:14:56 följande:
    Frk s: ja självklart måste man jämföra med vad en ny kostar nu men jag tycker att det är fult att påstå att man betalat 11000:- för en vagn som kostar 8700:- då kan man skriva: en ny kostar 10250:- vår vagn säljs för xxx:-
    *håller med*
  • Fröken Småland

Prus: vad var det för Panduro-färg du använde på din Coco-klädsel? Märkte du om den fällde färg någon gång efter det när den var fuktig?

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-06-02 11:14:38 följande:
    textilfärg på flaska - nej det gjorde den inte den va grym...
    Kan du leta upp och länka? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-06-02 11:47:40 följande:
    Frk S förresten, meddelar du mig när du hämtat swirrechassit så kan jag ge säljaren ett omdöme sen...
    Jupp, det blir imorgon
    bohusbebis skrev 2011-06-02 11:49:10 följande:
    Fick hem en extra röd (chilli) sittdel till vår Lime Swirre igår... man är ju lite buggaskadad och vill ha valmöjligheter... Fast barnen älskar den limen... JAG älskar RÖTT
    Var köper man en sån?
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-06-02 12:21:12 följande:

hittade en på blocket, några hundra billigare än att köpa från mountainbuggy direkt... fast nu måste jag ju hitta en chilli-sufflett åxå... får i värsta fall köpa ny, men den finns inte på mb-s hemsida... kanske nån åf har...

Jag har förresten mailat runt ALLA om delar till den gamla swirren, och om man har tur kan man hitta det mesta... om du får för dig att försöka bygga ihop den så ska jag bläddra i mailen och se om jag kan hjälpa dig. Det sket sig på nån reservdel till slut... och slutsumman blev väl omkring 3500...

Billigast är nog att ta direkt från MB:s hemsida, åf i sverige lägger på en del...

Jag skall först se vad som funkar från min gamla MT, kanske några av hjulen går att använda och även någon av klädslarna om man modifierar lite. Vad sägs om en skogsgrön Swift?
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2011-06-02 13:20:27 följande:
    Hade tänkt sy om min p
    P&T? Visst är det irriterande att appen bryter med &-tecknet Skrikandes
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-06-02 13:16:28 följande:
    Tänkte åxå så, har 2 breeze-bakhjul nämligen. men när jag sen började kolla så verkar själva fästet/axeln helt annorlunda än på swiften... Och så kom jag ju över den här klädseln, men eftersom det finns 2 olika klädslar att köpa så antar jag att det är nån skillnad... Nya swift-suffletten passar uppenbarligen inte då, det skrev säljaren på Tradera... varukorgen däremot tror jag är samma...
    Det kanske blir en torkställning till slut i alla fall Tungan ute
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11