Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Nu ska jag städa upp lite här hemma, det är ju alltid trevligt att komma hem till ett något så när städat hem efter att man varit borta. Sen blir det att packa, lär bli lite gallring i väskan eftersom det bara är handbagage som får väga max 10 kg. Måste ju dessutom ha plats för eventuell shopping som man kan ta med sig hem igen.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    sarahl skrev 2010-08-23 15:53:53 följande:
    jg köpte vagnen, den var inte solblekt, däremot en del smuts som ätit sig  ner i tyget.

Vi har tagit en liten prov promenad. Men helt ärligt alltså. Syskonvagn var ingenting för mig, Så nu känner jag att jag slängde den där tusenlappen i sjön.....

tror ni den går att sälja för samma peng?
    Varför känner du så? Var den trög? Annars rekomenderar jag dig att pumpa däcken, det kan vara skillnad mellan liv och död. Det går säkert att sälja den för samma peng. Tvättar du upp den och piffar till den lite så kanske du kan tjäna på den
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-08-23 16:57:29 följande:
    Haha min iphone "rättar" mina inlägg såå bra-verkligen Jag är ju då så in i bomben trött och inget annat!
    Tänkte just, det var ett utryck jag inte hört förr hehe
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Kram på dig Angel

Nu sticker jag tjejer, men jag kanske kan kika in här även fast jag är i England, internet finns ju där med Måste ju meddela er hur det går med mensen, om det behagar komma snart, eller inte

Ha det gott så länge.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Hejsan! Nu ar vi I England. Jag har lanat en iPhone, det ar ju helt underbart, jag vill oxa ha en san har! Annars kom en objuden "gast" idag sa, testet stamde trots allt! Daligt gjort att komma sa sent och luras pa det sattet ja ja, nya tag nasta manad!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Nu ar jag har igen, fast den har gangen pa en vanlig dator, inte svagerskans telefon sa det ar billigare i England, jag ar frestad, men samtidigt sa har jag verkligen inte rad ;-( Vi har kopt ny ytterdorr till huset, och som det inte vore nog sa kostsamt sa har vi bestallt fonster till precis varenda rum i hela huset, dyyyyyrt! Men det kommer vi tjana nagra tusenlappar pa varje vinter, sa forr eller senare tjanar man val in den kostnaden, for att inte tala om nar vi saljer huset.
    Det ar i vilket fall en ganska trakig kostnad.

Det regnar har i dag, och bla vad trisst.... ungarna ar inne och spelar Wii, tur att de har ett sant har, annars hade pojkarna nog rivit stallet. Haha, fint det blir utan de svenska bokstaverna, men det har huset ar inte sa lang ifran ett stall, sa...

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har lust att anmala svarforaldrarna till ett sant dar rensa upp i roran-program. Fy fan man mycket grejer som ligger och skrapar overallt. Jag tycker vi har mycker saker som ligger overallt, men efter de har 10 dagarna har kommer det vara som att komma hem till en minimalistiskt hem

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2010-08-25 15:26:54 följande:
    Inte alltid lika underbart med bebis..Sovt en timme vid 23 och en vid 4-snåret.. Maken tog ut sin 10e pappadag idag så jag fick sovit lite i förmiddags.. När börjar de sova på nätterna? Drömmer

Lindajo Hjärta

Lokatt Rynkar på näsan
    Tufft. Daniel borjade sova hela natterna nar han var 1 ar, och fick ett eget rum. Zebbe sover fortfarande inte hela natterna. Ungefar 50% av natterna vaknar har fortfarande minst en gang. Aven om han inte ar uppe lange da sa ar det ganska tufft att bli vackt sa dar mitt i natten. Det kanns sa mycket battre att fa sova en hel natt. Nu i natt vaknade han till 2 ganger, det ar nog for att han inte var hemma. Allt han vill ar att sova med mig, sen ar han nojd. Mammagrisen!
    Vad hander egentligen med sana mammagrisar om de far ett mindre syskon som tar uppmarksamheten?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Nu är jag hemma i Sverige igen, trötter som bara den. Vi åkte ifrån svärföräldrarna kl 24 igår kväll... kört bil hela natten till London, för att komma med flyget som gick på morgonen. Jag känner på mig att det blir en tidig kväll för mig ikväll, Adam sover redan som ett barn, det var ju han som fick köra, medans jag satt och slumrade mest hela vägen (dåligt sällskap).
    Jag kunde iallafall hämta ut ett paket med fina meandi-kläder när vi kom hem, det var trevligt.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-09-02 18:13:07 följande:
    Nu bli det nästa steg i provtagningastegen då vi hade en ökad risk på cub-testet.... Hmmm ... Känns uppgiven.
    Nu har jag missat en massa? Har du gjort  cub-test? Får erkänna att jag knappt vet vad det är... Hoppas det går bra i nästa steg ändå. *håller tummarna*
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11