Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-04 14:12:38 följande:
    Jag har blivit mätt på RB. Fanns några på blocket såg jag när jag letade annat.
    Jo jag vet, tycker dem är tuffa... men jag vet inte...
    Har du haft?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-04 14:53:02 följande:
    Japp, har haft inte mindre än tre stycken eller är det fyra? Skitsamma. Jag gillar dem på sätt och vis men ändå inte. Snygg är den och istället för sulky tycker jag den är helt ok. C-drive heter den där, den är lite speciell. *s*
    ser ut som man trixat och fixat lite själv, och wips så har rb blivit med paraplydäck...
    *ryser*

hmmmm..... får nog lov att vänta lite då sambon måste "strykas lite medhårs" innan nästa vagnsjakt på börjas

Asse - Vilka färger har du haft? Gillar den marinblåa...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-04 14:58:08 följande:
    Silver, marin, röd och svart. Tre vagnar varav en med två klädslar. Lite lustig info. Jag sålde min silver till ett par i örebro som sedan sålde den till Lindadjo. Det tyckte jag var lite kul att "min" vagn hamnade hos henne. Hur stora är oddsen liksom. *s*
    tufft!!!

RÖD! det ska jag ha om jag nu ska ha en fast det ska jag (nog!) inte... ju

Idag ska jag få min sista fästing-spruta. Hur har ni gjort har någon här vaccinerat sina små?
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-04 22:07:27 följande:
    Meeeh, läste senast på sidan 108.. Har jag missat något livsavgörande?zasata: Har du fått jobb nu? Grattis! Fröken S: Tack för litet brev i lådan. *kan inte inboxa här* Nä, har inte sett någon tidning, men det var ett par dagar sedan JAG var i min lgh. Vi har varit på möte på dagis (jaja, förskolan) och Vendel får mer tid där!! *gör vågen* Gud så skönt! Nu ska jag bara kontakta bvc-psykologen och en läkare för att få ordning på mig också. Idag fyllde vandalen dessutom 4 år. Min lille sötskrutt. Hmm, har vi fått ny medlem eller är det någon som bytt namn? *surfar vidare*
    Grattis Vendel, stora killen!{#lang_emotions_flower} Skönt med mer tid på frsk!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11