Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-07-18 10:58:32 följande:
    Nif: gå in på hemsidan och logga in med prenumerationsnr och postnr. Står på baksidan. Inboxa uppgifterna till Zasata så kan hon också kolla
    Okej. Måste leta fram en tidning då.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-07-18 19:03:44 följande:
    nif hade du så man kunde komma in? ;)
    Ja just ja. Jag inboxar dig. Testet var dock på joggingvagnar och inte cykelvagnar, men de hade ju testat den du var intresserad av tror jag.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Hålla tummarna allihop!

• Nifelheim

Har någon av er förresten koll på vad det kostar att skicka en cameleon med posten?

• Nifelheim
    passau skrev 2010-07-19 08:58:12 följande:
    runt 400:- på bussgods annars vet jag inte (gecko ifs)
    Tack, bussgods har jag koll på. Tänkte att det förmodligen är billigare med posten
  • Nifelheim
    passau skrev 2010-07-19 09:18:43 följande:
    har för mig jag kollade för längesen men d va sjukt dyrt... å gissar att d inte e billigare nu... paketen får knappt ha någon omkrest... men långa är ok*L*
    Skickade en tvillingvagn med posten för inte så länge sen, och det vart billigare än att skicka med bussgods. Buggan borde ju omöjligen vara större än den tycker jag.
  • Nifelheim

Tack för tumhållandet ni som höll de Här är nya fyndet: www.blocket.se/sodermanland/Phil___Ted_syskonvagn_Vibe_28498342.htm&w=2 Mycket bättre skick än vad det ser ut och promenadavstånd att hämta den.

Sålde dessutom både den älskade Nitron och Scootern mindre än 5 minuter efter att annonsen var ute *nöjd* Nu ska de bara levereras också, men det blir när vi åker till min mamma nästa gång. Smidigt att köpa och sälja i närområdet.

Apropå Vibe så var jag också tveksam eftersom den känts sååå tungstyrd, men eftersom jag tyckt att den är klart snyggare än sport så ville jag testa (särskilt till det priset) och jag är förstummad, men den är MYCKET lättare att svänga/köra med än var sporten var med bara ett barn i.

• Nifelheim

Ojdå. Annonsen var borttagen, men det var en Phil&ted Vibe. Svart och röd -09 för 4000

• Nifelheim
    zasata skrev 2010-07-19 20:22:33 följande:
    tillbehör?

skoj med ny vagn.. :)
    Bara en mjuklift och extra däck.  Superskoj med en ny Nu ska bara en cykelkärra inskaffas
    passau skrev 2010-07-19 20:43:42 följande:
    Kollade oxå på den viben... Men tyckte d va kortA säten... Och jag behöver ingen mer vagn
    Korta säten? E som är lång får plats länge till i huvudsitsen. Phil&ted har ju den längsta sitsen jag hittat i alla fall. (sporten har iofs lite längre, men viben räcker gott åt oss)
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-07-19 23:19:02 följande:
    Grattis till nya vagnen Nif! Vad har du kvar sen när du levererat de två sålda?
    Tack! Hmm.. jag vet inte. Båda buggorna, men camen är på väg bort, skrotsoftyn (är egentligen inte alls skrotig, men agerar slit o slängvagn), Den gamla Emmaljunga classicen hos min mamma, en 60-talare, en 70-talssulky... det var nog alla tror jag?

Det gör ont att skiljas från Nitron Men förhoppningsvis hittar jag en färg jag gillar lika mkt när jag nån gång får bebis igen. Nitro är verkligen en förvånansvärt bra vagn.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11