Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Japp, men alldeles för dyr. Men jag "känner" säljaren och vet att priset är förhandlingsbart. Behöver dock veta lite mer om årsmodell innan jag förhandlar

• Fröken Småland

Haha, jag tänkte inte på att det blir monsterhjul på lilla Sittyn. Jag hade nog satt ut Sittyn på Blocket med två pris; ett med lufthjul och ett med de andra. Och så separat pris för de hjul som blir över. Då får man maximalt betalt eftersom man får fler intressenter.

Pris? Tja, 500 med lufthjul, 400 med fulhjul? Prova!

Jag har ett par gamla vita småhjul liggande, har suttit på en Brio Comfort. Undrar om någon kan tänkas vilja ha dem? Fälgar och ekrar är vinröda så användningsområdet blir nu något begränsat men de är i mycket fint skick.

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-25 10:33:03 följande:
    Frk S - tack, thats all i needed to hear "Känner" så som att ni gjort affärer förr kanske ?
    Jupp Men säg vem jag inte har gjort affärer med {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-25 10:43:11 följande:
    1500 mer hade jag inte gett. Sen när tröttna, vet du vem du ringer ;)
    Säg inte det till dem, jag hade tänkt mig 1000 Men du vill väl inte ha en MT? Jag såg en billig brun UJ i Göteborg och tänkte såklart på dig
  • Fröken Småland

Oj, då är den alltså ganska gammal. Spelar noll roll för mig personligen då jag bara kollar på skicket men den skall ju säljas en gång också och då vill man ju ha tillbaka merparten av pengarna när man köpt begagnat. Men den ser ruggigt fin ut och jag gillar modellen på klädseln när den slutar lite ovanför fotstödet, det tilltalar mig rent estetiskt av någon anledning.

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-25 10:59:13 följande:
    Oliv UJ årsmodell 2004 (med fast handtag) och Buggy Snuggle retro stripe. Om jag ska åsikta om UJ så gillade jag denna något bättre än de nyare då de nyare kändes mer lättippade och så gillade jag gamla varukorgen som inte gick mot framhjulet och slets. Dessutom är den rätt djup. Och så har jag lite förkärlek för fasta handtag. Hela vagnen känns mindre och smidigare än de nyare årmsodellerna men det har nog med synvilla att göra.
    Fast jag hängde ju lite i UJ-tråden ett tag när jag suktade efter min RB och då minns jag att en av veteranerna (var det Isold?) som gjorde en riktig stilstudie angående det där och hon konstaterade att det var skillnad.

Åh, nu är jag jättesugen på en MT. Eller nåt annat Hur länge sedan är det jag skrev att jag var "mätt" på vagnar? En vecka sen? Missbruk går nog aldrig riktigt över. Jag kan bli hysteriskt röksugen ibland och då är det ändå åtta år sen jag slutade röka
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-25 11:02:34 följande:
    Aldrig sett förut faktiskt.
    Inte jag heller men jag tyckte det såg ut som en trevlig sommaråkpåse. Jag vill inte ha den så marknaden är fri
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11