Asereht: Jag har inte laddat ned så mycket men jag använder WhatsApp väldigt mycket då det är en gratis sms-tjänst. Tror den kostar 7 kr att ladda ned och sen chattar/messar man gratis resten av livet typ. Bra för oss som som inte har abonnemang med fria sms och vi messar mycket till varandra. Sen har jag en guldfisk som jag tar hand om och matar varje morgon *fnissar åt mig själv* som en Tamagotchi ungefär (hur det nu stavas). Goldie fick en bebis i helgen för övrigt
Blocket har en bra app och Föreningssparbanken måste man också ha. Den är inte skitbra men ändå ovärderlig tycker jag. Sen rekommenderar jag (eller inte!) Doodle Jump som är ett superenkelt spel som är extremt vanebildande!
Andra appar som jag använder lite mindre regelbundet är: hitta, eniro (som min pyssling utvecklat!), prisjakt, google, youtube, wikiamo, tv4play, svt play, aftonbladet, expressen, podradio, posta (närmaste brevlåda samt portotabell), tagut (närmaste uttagsautomat), iTranslate och superfavoriten 1Password där man skriver in de miljoner password man har överallt.
Jag skulle antagligen inte överleva utan min darling iPhone!
Fast det blir mindre och mindre sällan som jag sitter vid datorn så det är väl positivt antar jag.