Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-05-06 11:58:35 följande:
    Spammar på lite med bilder på nya vagnen och min snygga Urbanna väska. Bilderna ska vara klickbara och förhoppningsvis i normal tumstrl. 
    allt klär en skönhet, vilken pussmun! :-P lillgrodan! Och väskan va grym till happy-färgen. Var det röd sittdel?
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 16:18:10 följande:
    I know.... vi får se, sambon blir nog tokig... fast det är han ju redan...lite
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-06 16:30:02 följande:
    Du får trösta dig med att efter ett par rundor till så resignerar han och gör som min, skakar lite på huudet och fortsätter med sitt.
    jobbigt bara att man inte har körkort, då hade jag ju själv kunnat ta mig och hämta hem ljuvelerna...

Varukorgen är i alla fall på väg ner från sundsvall, den hade blivit kvar när den packades upp för att kolla att allt var med i lådan bra med vänners vänner som kan kolla vad det är för någonting som skall skickas ner, blir inte så mycket "grisen i säcken".
    Har ju blivit total blåst på en skötväska och 2 vagnsklädslar via nätet... betalat in och inga varor har kommit fram......
    vill helst inte göra så igen...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-05-06 17:30:39 följande:
    Halloj i tråden!Pruseluskan: Fick ditt mms imorse Inboxar dig i ärendet senare idag eller när jag hinner/orkar.Det var en något annorlunda shoppingrunda med mormor idag då mormor blev illamående (biverkning av medicin) och fick dumpas i lägenheten och så fick jag och lilleman shoppa själva. Det blev dyrt när huvudsponsorn var sjuk Jag var lite galen och köpte kläder till mig själv!!! Det blev en klänning, en jeanskjol, tre toppar, två 3/4-tights och en storskjorta. Härliga somriga basplagg *glad* Till barnen köpte jag midsommarklänningen resp midsommarlinnet samt en Emil-keps på Polarn. Min man fick de beställda bilramperna från Jula Pruseluskan: Ja, Herr Småland är i själva verket Herr Jylland
    pölsemannen även kallad
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2010-05-07 08:03:34 följande:
    kul med klipp!jag är sjukt sugen på outleten... men maken är inte så sugen... tar typ 6 h att köra...vem sa att bb inte hade syskonvagnar än?
    fina ungar! {#lang_emotions_flower} i fin bugga
    Asereht skrev 2010-05-07 15:02:56 följande:
    Den här modellen har jag aldrig hört talas om tidigare. www.tradera.com/Barnvagn-Emmaljunga-Traffic-a...

• Tant Pruselius

Nu säger jag hejdå för helgen, om en 30 min bär det av neråt landet. Och förhoppningsvis blir det ev en tripp till Gekås i morgon.

Asse - Vagnen i Växsjö försvann fortare en man han blinka
    Men det hade man ju kunna räknat ut...

Trevlig helg på Er! {#lang_emotions_heart}

• Tant Pruselius

Hej hå!
    Idag bär det av hemåt från malmöö, tyvärr inte via växsjö då rollerbugen hann flytta
    Det var hur mkt folk på "ulla" i lördags, men lite kom med hem. matschande lurvar till mig och T i turkost, me like! Och lite annat bra och ha. Köpte 2 tuttkassar på kän, hoppas jag kan ha dem. Kön till prov.r var inte att lattja med... Men kan jag ha dem så är det en bra affär kan jag inte ha dem så är det ju inte hela världen...

Ge mig tips på andra vagnar som är rätt långa i sittsen och med fullt liggläge, den ska agera sommar-sovvagn . Bra om den har stor lastningsförmåga, då vi ska 1 vecka till "Robinsson ön" (min mormors barndoms hem, en ö i finlandsskärgård som det inte finns en levande själ på och tar 2dagar att ta sig dit..... så då behövs det proviant med...

Nu ska vi åka hemåt!
    "Ses" hemma senare idag, eller imorgon om ögonen går i kors innan
    Tror ni vi längtar efter vår lillgotte nu, som vi aldrig vart borta från så här länge (max äe 1 natt och nu har det gått hela 2 och aldrig vart 60mil bort) Men jag tror det är bra att längta, det är nyttigt.
    Jaja... åka hem var det

• Tant Pruselius

God Morgon!

Idag får jag en praoelev här på jobbet, det är sambons kusins dotter kul med sällskap.

Ha en bra dag!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11