• zasata

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-05-30 22:25:40 följande:
    fast det är typ bara du i tråden som tycker både bugga o p&t är dåliga så du får vika dig
    bla bla bla jag har ju köpt ny bugaboo, och är jag nöjd? Verkligen inte :@ jävla skit.. i morgon blir det konsumenvärket.
  • zasata

ja det gillas

Asereht skrev 2010-05-31 07:55:33 följande:
    Man blir glad av att slå på datorn och det första som dimper ned i mailen är ett mail från Tradera då auktionen man lade upp innan man gick till sängs gått på köp nu. *gilla*
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-31 13:00:27 följande:
    Jag brukar också säga upp mig då och då. Ibland orkar man bara inte. Idag har jag bara lillfisen hemma, det är väldigt skönt.
    förstår det hade vi i helgen ju.
    Jag höll på att bara börja gråta ute på lekplatsen förut jsut den där ångeskäänslan "vad gör jag här?" Och att ibland bara få vara Sara.
  • zasata

tittar in lite snabbt.. 12 minuter? bra jobbat, dom saxarna riktigt bra tycker jag, avnänder jag själv, och jag är ju het så..?

VI är på landet nu, så blir inte mycket tid vid datorn. Men Ebba sover än somnade halv 10igår var inne hos henne nyss och föröskte väckte henne men hon reagerade inte ens.. landet är tufft? eller så håller på att blir sjuk? Bara det inte är magsjuka...

Jag skall jobba 14-17 idag så måste in till stan, skall dela ut "småfolk". Hoppas det blir något över till mig

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-06-02 14:31:53 följande:

Det var test på bilbarnstolar i senaste Råd & Rön och där testades följande stolar med följande betyg. Många av dem har fått lägre betyg pga risken att montera dem fel, inte för att de är dåliga egentligen. Jag sätter det enskilda betyget för säkerhet i parantes bakom totalbetyget.

Concord Transformer T monterad med Isofix, 75 (7)
    Maxi Cosi Rodi Airprotect, 72 (7)
    Concord Transformer T, 60 (6)
    Britax Römer Adventure, 43 (4)
    Recaro Monza Seatfix monterad med Isofix, 43 (4)
    Recaro Monza Seatfix, 41 (4)
    Recaro Start 2.0. 41 (4)

Vi har en Britax Kid eller något, möjligen Kid plus till Maja och den gillar vi jättemycket för den känns så gedigen och skyddad på något sätt. Vet att Lindadjo har samma och hon precis samma känsla som jag.

ingen av våra var med.. vi har en be safe och en britax two way
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11