Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-08-16 10:41:21 följande:
    jaaaaaaa..... Det värkar som så
    ÅÅÅÅÅÅH va roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *håller tummar och tår* Grattis!
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

FrkS: Hur stor är din lilleman?

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-08-16 22:15:44 följande:
    Nif: han väger exakt femton kg när jag vägde honom imorse. Längden... Tja kanske 95-98 nånting? Måste mäta någon dag. Skulle köpa 104 till honom nu men 98 passar bättre. Vad tänker du på?
    För att Karlssons rear ut denna: www.karlsson.se/Produkt/7340001709452/overall_barn_gron.aspx för 74 :-
    E hade den förut och den har hållt riktigt bra mot regn o rusk. Finns upp till 104 tror jag.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-08-17 18:51:43 följande:
    Nif: tack för tipset om overall. Smålänningen i mig blir ju alldeles exalterad över priset men jag vet inte med mönstret? Har du möjligen någon IRL-bild?
    Absolut. Vänta lite.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-08-17 18:51:43 följande:
    Nif: tack för tipset om overall. Smålänningen i mig blir ju alldeles exalterad över priset men jag vet inte med mönstret? Har du möjligen någon IRL-bild?
    http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/phpeaxxht.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/phpd7lymd.jpg
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-08-17 19:21:14 följande:
    Fin overall tycker jag. Vart fanns dem? Är det skalis?
    Yes Skaloverall. Såg att de tagit bort den från Hemsidan nu, men det fanns kvar när jag sist var där.
    Fröken Småland skrev 2010-08-17 19:23:24 följande:
    Vad snäll du är Nif! Lite finare IRL än på produktbilden. En skaloverall är det alltså? Kan man beställa från hemsidan? Eller skall jag tvinga Asereht att köpa till mig? Vad tror du den väger?
    Ja som sagt skaloverall. Tunt smidigt tyg som jag först inte trodde skulle hålla alls, men jag köpte överdragsbrallor i samma typ av tyg och de har hållt jättebra. Overallen vägrar E ta på sig tyvärr. Han säger att den är för bebisar. Tror inte att det går att beställa från hemsidan. Den väger nog inte särskilt mycket så jag kan inte tänka mig att frakt blir jättedyr om den finns att få tag på fortfarande.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-08-18 16:38:31 följande:

Är det någon som har sett om Ica eller Coop har några fina lurvar i år? *lurvmissbrukare*

Nää, men Lindex har en som är sjukt fin. Med pandor inuti (har jag för mig)
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-08-18 17:08:52 följande:
    Är det den som finns i brunt, blått och grönt? Jag hade den bruna och den blå förra året och blev alldeles knäsvag när jag såg den gröna på webben. Måste ta mig till Lindex asap!
    Öööh.. Jag vet inte. När vi var på Lindex sist (typ nån vecka eller två sen) höll de på att packa upp de, och då fanns den i någon rosa?, SUPERfin grön och en turkosblå helt underbar. *vill haaa* Mycket möjligt att den kom i brunt också då, för de hade inte riktigt koll faktiskt. Kollar genast på webben.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-08-18 17:32:29 följande:
    Nif: Köpte du någonsin någon Molo-lurv? Tyckte?

Kolla färgen på denna Som en karamell...

www.luckylittleme.se/product.asp?product=3233...
    nej jag har ju inte gjort det än. letar på tradera för fullt, men de jag vill ha helst blir snordyra

Åh den var superfin. Synd att den bara fanns i 152
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11