Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Kommer in och vinkar hejdå innan vi drar oss mot grannlandet. Packningen ser ut som att vi skulle flytta dit och inte vara borta i en vecka. Bara necessären med E:s en miljard mediciner tog ju upp en halv resväska nästan. Drömmer

E ser fram emot båtresan tokmycket, och jag tycker att det ska bli väldigt trevligt med en resa med bara min pappa (Jag tror nämligen, att hans fruntimmer inte ska med. Har inte vågat fråga).

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Hemma igen. Har bara läst igen några sidor. Mår inge vidare, vet inte om jag fortfarande är sjösjuk eller om det handlar om något annat. :S

Tänkte skicka en STOR kram till pruseluskan innan jag kryper till kojs för natten. Någon får gärna uppdatera mig om vad som hänt mer på sistone.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    zasata skrev 2010-09-08 08:57:19 följande:
    Åååå jag hatar dagar vid ägglossning, jag blir så där super duper deppig. nån mer som blir sådan? gråter åt allt, och allt blir fel och meningslöst?
    Jag blir inte alls sån. Känner definitivt av ägglossningen. Dels gör det ont på den sida ägget släpper ifrån och dels blir jag helt "knäpp". K*t som ett djur och läääängtar efter att bli kär och går runt och småmyser åt alla kära människor omkring mig varvat med att vara avundsjuk och tjurig över att "alla andra" har hittat kärleken. Drömmer

Haha, jag gissar att min kropp desperat vill bli befruktad
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-09-08 09:21:32 följande:
    Är det då grannen bjuds över på fika? Drömmer
    Haha. Tyvärr inte särskilt ofta längre. Eller ja, han är här ofta, men inte i det syftet
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-09-08 10:53:32 följande:

Om ett test endast är 90% är det då fel på 1:10?
    *dumm i bollen*

Ja, det borde väl stämma?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2010-09-08 12:57:58 följande:
    där hade du tur, den hade jag tänkt tok-buda på men avstog för att jag hade dåligt samvete över att jag råkade handla allt för många böcker på adlibris Drömmer
    Hade ju varit ur-dumt om vi trissat priset för varandra!
    De är tok-snygga de där! Kyss
    Då hade vi båda tur då. Jag hade kunnat döda för den. Fick ju tag på en i 98/104 i våras, men tyvärr är de lite korta i ärmarna så den var egentligen väldigt på gränsen redan då. Nu hoppas jag verkligen att den här är fin, för jag har letat i evigheter. Klart finaste fleecen någonsin, den är så snygg att jag går emot mitt "fast luva-förbud"
  • Nifelheim

Har mina tankar hos dig Prus idag. Håller tummarna.

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-09-10 08:36:08 följande:

Och när jag läser det här så känner jag mig väldigt väldigt tacksam över mina två huliganer 

www.familjeliv.se/Forum-11-352/m54417632.html

*avundsjuk*
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-09-10 09:01:08 följande:
    Du är inte klok! Drömmer
    Nej, men det har jag väl heller inte påstått
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11