K*B*N, pratar del 11
Tror dessutom bara att det blir fint med en rumpa i den klänningen. Finns väl inget fulare än kläder som hänger på kroppar utan rumpor?
Tror dessutom bara att det blir fint med en rumpa i den klänningen. Finns väl inget fulare än kläder som hänger på kroppar utan rumpor?
Jag har en kompis som precis gjort en gastric bypass operation. Hon fick göra den gratis, men det ska nog en del till för att få det. Räcker nog inte med lite övervikt. Hon gjorde den för 2 veckor sedan ungefär, veckan efter nästa ska jag hälsa på henne och se hur hon mår. Hon bor några mil härifrån
Jag hade tandställning när jag var yngre, eller så ung var jag inte. De frågade mig när jag var runt 16 år om jag ville ha en, men det ville jag inte då. Lite senare ångrade jag mig, så när jag var 19 satte de igång med behandlingen, och jag hade "rälsen" tills jag var 22 år. Eftersom de påbörjade innan jag blev 20 så fick jag den som tur var helt gratis. Jag hade öppet bett, därför fick jag den. Men efter att de tog bort den så har jag fått öppet bett igen.
Det ser kanske lite bättre ut än det gjorde innan, men jag har fortfarande "krokiga" tänder. Men jag gillar det så, kan vara min arbetskada. Jag gillar att mina hörntänder hänger ner och ger mig lite vampyrutseende. Hehe.
Asereht, jag fullkomligt ääääälskar ditt bumperbarskydd!!!