K*B*N, pratar del 11
BVC kan man inte alltid lita på. Så så länge han mår bra och ser ut att må bra ska du inte bry dig
BVC kan man inte alltid lita på. Så så länge han mår bra och ser ut att må bra ska du inte bry dig
Nu när vi ändå pratar om vikt och sånt. Jag tycker E ser så stor ut för att bli 2mån?
Han föddes 22dec o vägde 3900. Nu vägen han kring 5kg.
Tycker han ser så stor ut jämfört med andra bebisar i hans ålder.
Tack tjejer för alla fina ord om min son!
Skönt att jag inte är ensam om en jättebebis som växer så det knakar!
Kul att ni la märke till E's hår, haha riktig kaluffs det där! Första min mamma sa när hon såg honom var "Men herregud var mycket hååår!!" haha.
Och nu till något helt annat. Det vill säga, barnvagnar.
Jag måste tyvärr utesluta bugaboon pga höjden, kommer inte funka med ryggen
Funderar fortfarande på Brio Sing men jag vet inte, hade nog velat ha en bugaboo ändå
God morgon tjejer! Jag hoppas ni fick en mysig alla hjärtansdag. Hur ser era dag ut? Själv e jag på äventyr med E. Blir bla bvc. :)
Hejsan allihopa! Bvc avklarat, fisen växer så de knakar o hon tyckte inte att jag skulle oroa mig för min lilla tjockis. :) Var och tittade på barnvagnar också, får bara mer o mer ångest för varje dag som går och klumpen happy längtar jag efter att bli av med! Jag e rätt uttråkad, de e städat, E är mätt och sover, har pluggat o gjort allt. Vad gjorde ni när ni gick hemma? Så sjukt rastlös...
Ekorrfamiljen: Jag e tyvärr inte speciellt konstnärlig av mig. :( Funderar dock på att shoppa och fika idag men måste ändå vänta tills vännen slutat skolan.... jag hoppas E vaknar snart så jag har något att göra! Att byta en bajsblöja vore till o me kul nu haha!
Angel: haha helt slut efter att ha sprungit på stan nu i några timmar. Så kul attt träffa dem få gamla vännerna man har kvar o låta dem träffa lilla E. Ang öppna förskolan, jag har inte fått tummen ur för att ta mig dit, tycker det e lite små jobbigt när jag inte känner någon dels för att jag är så ung jämfört med alla andra mammor. Men jag ska försöka ta mig dit, men E är fortfarande så liten så är det någon mening att gå dit med honom? Hade för mig att det var större barn där. Men tack för tipset Linda.
Åh tack tjejer! Jag såg inte! :) Ska definitivt kolla efter en öf för oss yngre. Jag vet ju vilka blickar jag får på stan av medelålderskvinnor är jag säger att de e min son o inte min lillebror. :/ Haha jag sitter i bilen nu med E under tiden min mamma pratar med min lillasysters privatridlärare från ingenstans kommer min 22åriga storasyster ridandes på en shettis! Kan ju inte låta bli att gapskratta!
Godmorgon tjejer! Jag och E ska snart kliva upp ur sängen (för andra gången iofs). Jag hoppas min lillfis fortsätter ge mig sovmorgon så jag slipper gå upp lika tidigt som er haha! Ska kolla efter den där öppna förskolan för unga idag så har jag och E nånting att göra. :) Och ni som är sjuka, krya på er!
Asereht: Haha kul att du känner igen dig! Jag hoppar öf idag eftersom jag fick erbjudande att fika med en mamma som dock inte e i min ålder men jättetrevlig o hon har en dotter i E's ålder. :) Vi ska även kika på vagnar!
Oj hon e ju äldre än mig! Haha Appropå shoppingen, jag vet intd hur nycket jag har shoppat den här månaden så fort jag blir rastlös så tar jag E och åker till någon galleria.
men nu kring 12 ska vi gå och möta en vän som har lunch och mysa lite. Jag har tur som har en bebis som älskar att åka vagn.
Jag har ansökt!
Någon frågade mig angående matte såg jag? Ni som vill lära er matte kan jag rekommendera www.matteboken.se
Vad har ni gjort idag tjejer? Jag kikade lite mer på Brio Sing men kan f*n inte bestämma mig! Håller på att bli galen av det här vagnletandet. Ska leta på blocket istället, verkar vara större utbud där haha.
Förutom att vela om barnvagnar träffade jag den här mamman, ytterst trevligt att träffa någon än att "halvdö" hemma när E sover...
Jag kommer in på andra tråden med luren.
När jag blir rik ska jag köpa ett hus med äventyrsbad i källaren
Cirkuspuman: Välkommen till klubben! Ser nu att vi har nått gemensamt - vi äger inte en bugaboo haha!
Jag har varit lite off från den här tråden
Såg nånting om att jag är ny och oförstörd, vad menas med det?