• Thulo

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-05-30 22:15:29 följande:
    en p&t letar du efter
    Hade en sån förra året till ca 2 månader innan vi bestämde oss för att försöka skaffa en till   den saknar jag grymt mycket jag hade ju tom syskonsits ...
    Men min "lille" kille tror jag är för tung för att få sitta uppe över bebisen, kommer inte ihåg riktigt hur mycket man fick väga där men idag väger han ca 20-21 kg.
  • Thulo

Jag är grymt uttråkad just för tillfället, är "beordrad" att vila av barnmorskan, fick inte jobba i helgen skulle jobbat fredag till måndag kvällar.
    Det gör att jag har lite tålamod med datorn och internet som är supersegt, i vanliga fall brukar jag ha gett upp vid det här laget att försöka skriva nåt på fl. Fb är lika segt här
    Fast det är kanske lika stressande att sitta och vänta fem minuter på att datorn ska orka bläddra sida

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2010-06-06 12:18:43 följande:
    Billig syskon-BT! Thulo?

www.blocket.se/varmland/Barnvagn__barnbarstol...
    Ja den var helt ok pris på men liite långt bort för oss, ca 34 mil enkel resa
    Har hittat flera i helgen på blocket med bra priser och inom rimligt avstånd men dom har försvunnit nästan direkt och jag är pank tills skattepengarna kommer
  • Thulo
    Kavat skrev 2010-06-08 20:25:32 följande:
    Ja, jag sa väl typ att det är ju i alla fall bra att jag kommer att kunna vara med vid måltiderna tills jag ser att det funkar. (Aldrig i livet att jag lämnar honom där om jag inte tror att det kommer att fungera.)
    Då fick jag till svar att nej, vi kan inte ha dig här du får lita på att det kommer att fungera.
    Tråkigt när dom inte verkar ta det på allvar,
  • Thulo
    zasata skrev 2010-06-12 20:01:03 följande:
    Ingen som tänker säga grattis till mig.. GråterGråter
    Grattis
  • Thulo

Idag blev en bra dag trots regn och blåst som kommit och gått.

Först  spela sonen fotboll på förmiddagen och dom var jätteduktiga.
    Sen  tog vi en tripp till Järfälla där jag köpte en syskonvagn, en  Babytravel med liggdel till från -06 tror jag för 500:- ett helt ok pris den skulle varit svart men är solblekt men det gör inget kommer nog mest att behöva den här hemma när vi går till bussen.
    Sen åkte vi till Mulle Mecks lekpark innan vi åkte hem och där höll  vi inte på att komma ifrån för grabbarna tyckte det var jättekul.

• Thulo
    Fröken Småland skrev 2010-06-21 19:39:55 följande:
    Häromdagen när jag var i stan såg jag en liten två-tre månaders bebis hängande framåtvänd i en Babybjörn bärsele. Bara armar och ben i gassande solsken. Stackars liten Gråter
    Stackars liten
  • Thulo

Tjapp nu får jag äntligen använda bebisens vagnar     efter att ha fått nästan bara sitta still och vilat pga mitt höga bl.tryck så är han äntligen här ♥.
    men jisses vad han förbrukar blöjor och kläder han är så smal att blöjorna läcker. Hade ju räknat med en stor bebis då storebror som fyller 3 år imorgon vägde 4090 medans den här bara vägde 3090 är stooor skillnad han drunknar i strl 50 och jag som inte hade skaffat  så mycket i den strl   
  • Thulo

Tack för alla Grattis hade "glömt"/förträngt hur lång tid det tar med en sån här liten skrutt har inte lyckats hjälpa maken med nästan nåt till 3-åringens tårta och kakor.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11