zasata skrev 2011-06-07 20:25:26 följande:
Ja

Leende skrev 2011-06-07 08:24:39 följande:
Godmorgon tråden!
Vad gör ni föresten på dagarna/ har för yrken/ är hemma? Förstår att några är mammalediga... *ni behöver inte svara om ni inte vill*
Själv är jag sjukskriven ni sissta tiden innan BF, har jobbig foglossning

, men sköööönt att vara
hemma nu och förbereda sig iallafall
Jag jobbar på ett ställe som heter Kvaser AB, började i slutet på April efter avslutat ett annat jobb med en del bråk och DO nu som utreder. Nu jobbar jag med lager inköp och logistik här, väldigt mycket nytt att lära! Men skoj!
När har du BF?
Usch jag hade också foglossning när jag jobbade när jag väntade Leo, men när jag slutade jobba blev det mkt bättre. (butiksbiträde då)
Jag kan presenter mig?
23 år (24 på lördag!) två barn födda maj 07 och sep 09. Jag har npg haft flest jobb i denna tråden.. haha...
Var hemma två mån med dottern och sex med sonen.. Och sen jobbat jobbat och jobbat.. OCh så blir det även denna sommaren.. Har hittat en jättesöt barnflicka som även hjälper mig på morgonen då sambon pluggar och är iväg på praktik just nu och börjar 6 varje morgon.. Och jag orkar inte lämna halv 7!
Jag e nog latast i tråden med? Hängt här i 3½år kanske? Äger/ägt ca 20 barnvagnar. Nyaste är en BB gecko som kom hem till mig igår, shoppingtokig.. Bloggar även för två företag just nu. Men hinner knappt.. Ibland hinner jag inte riktit med familjen så bloggandet och datorn hamnar lite åt sidan just nu.. Lider av Emetofobi.
Hum ja det är nog allt mig...
Kan inte ni nya presentera er lite?
Hej!
Oj, då har du jobbat och slitit mycket då... och även nu med såklart.. Men det är ju bra att tjäna mycket pengar när man är shoppingtokig och gillar barnvagnar
Jag har ochså en som är född maj 07 (en pojk) och en flicka född 05
Stackars dig, måste vara jättejobbigt med emetofobi, framförallt på hösten , vintern, och våren då alla magsjukor går... det känns nästan som om jag har det med ibland för jag är extremt rädd för magsjuka

Har ALLTID med mig handsprit i väskan! Men det kan bero på att min dotter är så känslig om hon får det
och är oftast dålig i flera dagar då. Vid nått tillfälle fick hon ligga på sjukhus några dagar med dropp...
Men nu måste det vara bästa tiden för dig då, när dom flesta magsjukdomar inte härjar omkring
Jag har BF 15 juli... och jag bor i ett litet radhus i Göteborg.
Om du läst/ läser längre bak i tråden har jag skrivit mer om mig själv och att en bugaboo cam i
denimtyg är på väg hem till mig

har aldrig haft bugaboo innan, men jag blir säkert nöjd
Roligt med en ny vagn du med, du får visa bilder när du hinner!
*skall kolla in i din blogg*