Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Typ så här ser jag ut nu..
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ekorrfamiljen
    Pruseluskan skrev 2010-09-03 13:59:23 följande:
    Du är en riktig pingla Korren! Och pärlan sitter som pricken över i
    Kyss
  • Ekorrfamiljen
    sarahl skrev 2010-09-03 14:22:40 följande:
    Ekorren- jag kom på en sak, jag har en tröja i Jny designs rosa husvagnar i strl 80 kanske kunde vara något istället för muddisar om du har det redan, du har inga blöjbyxor i strl som passar typ från 7 kg att slänga med oxå.
    har en mössa i samma i strl som nog Vendel kan ha.Flört
    86 är bra.. Har inga blöjbyxor framme, men jag kan väl kolla i gömmorna!
  • Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2010-09-03 17:58:43 följande:
    Nice!  Och vad smal du blivit! {#emotions_dlg.flower}
    Tack!
    Pruseluskan skrev 2010-09-03 20:23:04 följande:
    Korren- ingen overall än ?
    Jo, grannen kom in med den precis när jag skulle åka iväg till marknaden nu ikväll! Jättefin ju! Märkligt att den inte fanns på Lindex här i stan.. Tack ska du ha (och pengar ska du få!) Kram!
  • Ekorrfamiljen

Ja, du hade verkligen kassarna fulla Nemia!

Jag köpte flera overaller till Vendel, tröjor till båda sorkarna och hmm, jo ett fleecefodrat regnställ till Vemund. Det blev väl runt 500:- för mig med. Har ingen aning om jag sålde nåt, för jag tycker att jag fick hem rätt mycket igen, så det går väl på T istället när jag orkar fota och lägga upp. Jooo, bästa fyndet var nog ändå en plastrutschkana, det har jag letat länge efter till Vendel och nu hittade jag en för 95:-

Idag fick jag stå i fiket och det passade mig perfekt, vill gärna ha ett eget café nångång i framtiden. Det enda jobbiga var att jag sov så dåligt inättras så huvudräkningen var väl inte den bästa alla gånger. Seg och förvirrad som jag var. Hon som förestod fiket var glad över hjälpen ändå, trots allt.

• Ekorrfamiljen

Snygg skapelse Fröken Småland!! Ja, bältet alltså.

Vad duktig du är som kämpar med körning och matte Lokatt. Själv hoppade jag av Matte B på gymnasiet och valde estetisk verksamhet istället. Däremot är jag riktigt bra på att backa runt gathörn och fickparkera.. Tungan ute

Hmm, det var nåt mer jag skulle säga, men äsch.. Jo, Nemia, har du ringt det där samtalet än? *puttar på*

Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

Jag får också minus på fraktkostnaden på T! Hallå, jag följer Postens portotabell (lämnar in hos ombud som frankerar) och låter kunden välja annat fraktalternativ om de vill. Jag betalar också överskjutande del om jag tagit för lite betalt i porto. Inte MITT fel att Posten är snordyra ju. *surar ikapp med Asereht*

Däremot måste jag slå ett slag för loppi.se Jag la in några annonser igår och idag var det flera spekulanter på en av sakerna. Dessutom hittade jag en ws från Po.p till Vemund som jag bara måååste ha!!

• Ekorrfamiljen
    Asereht skrev 2010-09-06 10:51:49 följande:
    Å nej, fler sidor att ha koll på!
    Sorry! Oskyldig

Spännande med snäll brevlåda!! Men då måste jag ju få totalkostnad + frakt o kontonummer av dig.
  • Ekorrfamiljen

*asgarvar åt Aserehts telefon-försäljar-avsnoppar-teknik* Instämmer i din konspirationsteori, men misstänker att även strl. 74 är med där, för jag hittar inget fint i strl. 80 och uppåt. Jo, 92, men det är waaay too big för Vemund än..

Fröken Småland; Najjs med egendesignad app! *avis*

Imorgon ska Vendel vara medicinfri.. *bävar*

sarahl skrev 2010-09-06 14:02:19 följande:
    hur funkar det på loppi.se Hittade en vagn där som jag mer än gärna vill köpa!
    Kontakta säljaren, info/uppgifter/formulär finns i annonsen. Håll sen tummarna och hoppas att varan finns kvar och att h*n vill skicka till ön.
  • Ekorrfamiljen

Cutest blogg.. har blivit betalsida, det kanske är det som spökar Sarah!?

Nu har jag ringt och bokat klipptid för mig på tisdag, fast jag egentligen är nöjd med frisyren nu.. Det är bara det att jag inte tar b-vitaminerna längre och nu har jag börjat fälla som en överkörd gnu igen, plus att Vemund drar mig i håret och jag är HÅRÖM!! Det är frisörprogrammet på gymnasiet här som har elevklippning och jag tänkte vara lite "wild and crazy" och ge dem fria händer (saxar) med mitt hår.

Igår var jag på ett litet föredrag med en av mina nya favvoförfattare; Marianne Cedervall. Hennes böcker kan jag varmt rekommendera om man vill ha lite mys i soffan en höstkväll. Humor, lite allvar, några småmord och mysig gotlands/norrlandsstämning. Böckerna heter Svinhugg och Svartvintern och jag längtar till maj 2011 då Spinnsidan kommer ut.

Asereht: IDAG var min brevlåda snäll!! Vemund sover så jag har inte kunnat prova mössan, men den ser okej ut i storleken.. tror jag. Jag har även hämtat ut mitt körkort - äntligen!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11