Fröken Småland skrev 2010-09-08 12:51:27 följande:
Ekorren: Jag märker att jag dessutom har en tendens till att "skall bara" innan jag sätter mig med böckerna så rätt vad det är så börjar jag väl tok-städa här hemma bara för att slippa plugga

Haha, I know the feeling! Jag har aldrig haft så välstädat och väldiskat som under åren då jag pluggade på distans via högskolan.
Förresten är du INTE FET!!!

Du är ju värsta pinglan ju!
Asereht: Vilken läskig karl!

Och själv hade jag aldrig i livet vågat låta mina barn gå så pass lång väg själva. Å andra sidan har de ju diagnos också så..
På tal om diagnos då. Vi var med Vendel till hörseltanten idag.. Han gallskrek hela vägen i bilen för att han inte fick köra!

Sen fortsatte han skrika genom hela vårdcentralsbyggnaden för att han inte fick stanna i bilen och väl hos tanten skrek han och vrålade och grät om vartannat för att han ville till bilen. Vi som pratat flera dagar om kontrollen och vad som skulle göras och han var jätteduktig.. ända tils han satte sig i bilen som sagt.

Han betedde sig riktigt autistiskt och slog omkring sig, rev sig i ansiktet och bara vrålade! Detta trots medicin. Snart får vi söva honom och göra en hörselscreening istället.

Han fick iaf en glass efteråt för att jag hade lovat, men när han kom till dagis var allt fel ändå och han skulle inte ha skorna på hyllan och inte ta av sig jacka och bla bla bla.. Tack och lov för gullig, pedagogisk personal.