K*B*N, pratar del 11
Det stämmer... jag erbjuder transport... däremot SÖKER jag hjälp från Landvetter på fredag. Lika lätt som alltid dvs NOT!
Det stämmer... jag erbjuder transport... däremot SÖKER jag hjälp från Landvetter på fredag. Lika lätt som alltid dvs NOT!
Alltså 3 väskor + liten kabinvänska som inte tål väta + 4åring... inte skoj med flygbuss och byten och sen sista promenaden hem...
Passau läs på FB!!!!
Nif: Ursäkta om jag är lite trög men har ni gjort patch inom sjukvården eller inte?
Vad er läkare tycker är ganska ovässäntligt då du som mamma kan skriva egenremiss och det är vad jag tycker ni ska göra för om ni får papper så kommer ni ha mycket lättare kamp mot förskola och framtida skola. NÄL är bäst.... kräver hårdast sanerat osv
Även jag stöttar upp Nemia Noj... Hon behöver inte svara!!! Hon är bland vänner!!!
Travdårerskan: Vänliga lämna tråden och respektera att detta inte är ett ställe för kontroverser och dålig stämning och Nemia är en av oss i tråden och du verkar inte komma överrens med henne varken här eller irl så snälla jag ber dig även repektera henne irl och låta hennes familj ta hand om ärendet utan din inblandning. Om det är så hemskt det som hänt att du bara inte kan veta om det utan att må dåligt lider jag med dig om du tittar på tv eller dyl... Lämna Nemia ifred!
zasata: Sålde du plast? Är intresserad av att köpa en del nytt ....
hmm här försöker man vara subtil och diskret... Tupper-plast?!
Tupperware...
Ekorren: Jag är inte intresserad av party utan bara beställa... så om du skickar lite kataloger (5-6st) så kanske jag kan ha ett party utan dig