Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-01-12 14:56:50 följande:

stämmer det med bromsen?
    www.blocket.se/stockholm/Syskonvagn_Phil_Teds...

Den PT Sport precis den som finns i annonsen jag köpte för ett år sedan var trög men hanterbar... Den som köptes i somras var så trög att det inte gick att få upp bromsen om du inte tog med handen eller sparkade och träffade rätt. Jag sparkade av stänkskyddet två ggr... Så ja det beror på hur gammal vagnen är... Explorer är suuuuuuuuuuuuuuuuuuperenkel att bromsa, så lätt att bromsa att bromsen släppt en gång på spårvagnen redan och jag har använt vagnen 5dagar...
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Prus... Dom är rymliga och alltså det med bromsen är juh även subjektivt så visst skulle jag kolla... nu minns jag inte vad dom ville ha för den tyvärr... Hur stor är T? Lång då alltså?

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 06:47:16 följande:
    Angel - 3500 ville dem ha, det är en 09a. T är närmare 100 och en 15kg kärlek Zasata - hoppas att natten vart lugn och ingen magsjuka i sikte!!?
    Jag hade klart kollat... helt ok pris som den verkade rätt oanvänd
  • Cs mamma

Jag fick idag ett samtal man inte vill ha från dagis... orden
    blod överallt, ringa ambulans, kom fort
    var dom enda jag uppfattade då läraren var i chock...

Väl där var det "bara" en haka men det var verkligen blodbad och heldag på akuten. Inga väntetider någonstans så C inte var bra, misstänkt hjärnskakning, panikattacker så hon är klassad som verkligen sjukhusrädd osv men som hon var så off hade vi en massa timmar observation tills dom konstaterade att om hon har hjärnskakning behöver hon lugn och lugn går inte att få utan halvsedering på sjukan så vi skickades hem med anvisning om minsta försämring så ska vi ringa blinkbilen och åka in

• Cs mamma

C sover och jag bakar inför morgondagens kalasdagis. Jag kommer nog krasha lite senare men nu hinner jag inte, som vanligt, fullt ös

C har 116 på overallen i år och hade 110 förra året...nyss fyllda 4

• Cs mamma

Med tankte på att det är utan allt och till en 4åring som älskar rosa... vad tycks???

• Cs mamma

Passau: Om du får syskonsätet över från Sp så ärver jag det gärna...

Jag är också feb... 2:a

• Cs mamma
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:22:16 följande:
    Och så morgonens gnäll: Fick en faktura på Tradera på 33 kronor. De två auktionera som den baseras på var helt utan extra tillägg och inbringade 225 kr. Dvs Tradera tog 15 % av vinsten. Snart är det bojkott på dem alltså
    Jag tycker Tradera har grymma avgifter därför jag har bojkottat dom... för mycket jobb när man räknar efter i slutändan för bara några få kronor
  • Cs mamma

<---- minns inte vad ni pratar om... mys?

• Cs mamma
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-16 18:09:10 följande:
    Grannyran!
    Tänkte mer i termerna hur gjorde man när man "mös" med en man.... varit ensam FÖR länge
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11