Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-09-10 09:49:35 följande:
    Nus ka jag sluta spamma tråden...flyttar mig til soffan och försöker vila bort febern.

Ett tips på vägen, jag köpte tre par sådana här på www.hm.com för 147:- nyss. Stod ingen stans att det var rea men 50 pix per byxa drogs av när jag "gick" till kassan.

files.hm.com/media/products/865/DXL865_76535_...
    HM har 100:- rabatt på alla vuxenjeans och 50:- rabatt på alla barnjeans nu, så det var nog därför
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-09-10 19:19:23 följande:
    Gud vilka söta mössor! Särskilt de med bilarna

Idag har jag varit i Göteborg och shoppat en vagn Håller er på halster tills imorgon för nu måste jag plugga!
    Förvånad Fast... SÅ får du väl inte göra. Om du sagt A får du faktiskt snällt säga B också.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Håller tyst om politikpratet, men är väääldigt nyfiken på FrkS nyförvärv. Kan du inte inboxa mig också?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-09-13 06:22:17 följande:
    Nä, jag fick sovmorgon idag . Men imorgon skall jag upp senast 03.30. Kanske vi ses då? Hoppas du somnade om inatt!
    Vad tusan gör du uppe så dags?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-09-13 07:18:45 följande:
    Hihi, jag skall till skolan i Falun i några dagar. Skall hämta första medåkaren 04.15 *gäsp*
    Du är galen.
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 08:12:05 följande:
    jag följer gärna också med....... rýmma från allt känns lokande......
    Rym hit istället så skol-skolkar jag några dagar och leker med dig istället :P
  • Nifelheim

Scooter är en superbra sittvagn tycker jag (om man gillar framåtvända vagnar ). Gnisslar gör de tyvärr, min röda smörjde jag en gång i veckan. Då höll den sig tyst. Annars hade jag blivit vansinnig.

Har haft minst 3 scootrar, är lite osäker på om jag kan ha haft 4 till och med.

• Nifelheim
    Asereht skrev 2010-09-14 14:54:15 följande:
    Och jag tyckte vi tvättar mycket, vi är ändå 6 pers! Men om vi tvättar lika mycket som en familj på två vuxna och ett barn så...

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54496850.html
    hihi
  • Nifelheim

Asereht: Barnens hus har erbjudande på flourescererande (eh, ja du förstår nog vad jag menar trots stavningen) regnskydd nu. 99 istället för 169:-

• Nifelheim
    Asereht skrev 2010-09-14 16:42:39 följande:
    Någon som ska förbi ett?
    Jag åker förbi varje dag, så vill du ha kan jag köpa åt dig
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-09-14 16:45:30 följande:
    Gjorde just, såg inte förren jag skickade och sidan uppdaterades.

Så det verkar lösa sig.
    Haha, tur att jag är snabb
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11