K*B*N, pratar del 11

Jag måste ha en ny sittvagn/sulky för softyn har skramlat sin sista mil. Funderar på en Sitty nu, men är det någon som har koll på vad lufthjul till en sån går på? Avskyr nämligen sittys originalhjul
Första gången någonsin som jag köper en vagn enbart utifrån faktiskt behov och inte för att jag har "lust".
FrkS: Men har du sett DEN DÄR spidern på riktigt alltså? För enligt "min" barnvagnskälla så släpptes spidern aldrig i det utförandet. Den såg ut som den jag visade ungefär direkt Från början var det enligt henne tänkt att den skulle se ut som på bilden du visade dock, den ser MYCKET bättre ut än nya spidern.
Ja just det Pruss: Du frågade om Nitron, jag tyckte jättemycket om den. Underbart lättkörd (faktiskt lättare att manövrera än buggan) och samtidigt rymlig och ombonad. Lite stor om man jämför med en bugga kanske, men jag tycker ändå att den bara hade fördelar nästan.
Den ser lite larvig ut tycker jag med så små framhjul till den stora vagnen, men fungerar perfekt.
FrkS: Fick du något svar i Emmaljungatråden? Jag hinner inte leta reda på den nu, vi ska kasta oss iväg till barnmottagningen, men jag är sjukt nyfiken.
Jag skulle nämligen beställa en spider förra året (när de kom) och då var produktbilden i katalogen FEL. vagnen gjordes aldrig i det utförandet utan blev istället som en scooter utan sufflett typ så då sket jag i det. Ville ju att den ska se ut ungefär som softy, fast snyggare.