• passau

K*B*N, pratar del 11

HALVA PRISET PÅ ALLT I BUTIKEN vid förskottsbetalning (gäller ej varor märkta NYHET och kampanjvaror).

www.outwear.se  och uppge kod FLYTTREA för att kunna använda rabatten. Invänta sedan meddelande vad du ska betala.

såg att dom hade boardman!!! och andra didrikson!
    vet inte om rean ingår dock...

• passau

var grymt kreativ igår, med 2 barn ´hemma dessutom!
    6 mössor som ligger på posten allihop, 2 par byxor tights, och sist en väska typ matkasse i rosa med muffinsar på! dessutom fodrad och med tryckknappar så inga små fingrar ska öppna den på dagis
    känner mig kreativ...

här fickparkerar vi en del, men man kan ofta komma undan med att ta sista eller första i raden

• passau

Pratade just med dagis... Tjejerna ska 15h i höst... Jag ska jobba 4*2 dgr å jag vill inte ha mer för M men S har ju gått innan så för hennes skull vill jag ju ha heldag dom 2 dgr så jag kan göra annat när vi är lediga... Men nej s får bara vara där när m är där... Men ta avgift för 2 kan dom *arg*

• passau

Menade att om jag är hemma med M heltid får S vara 15h men inte vid deltid?! Hur kul är det att gå varje dag när leken börjar? Dom ska äta frukost å lunch sen är ju tiden slut...

• passau
    Fröken Småland skrev 2010-09-06 14:25:42 följande:
    Nu hajar jag inte... Vilka tider får S gå om du är FL? Och nekar de dig samma tider nu även fast tiden inte överstiger 15 timmar? *kliar mig i huvudet*

Om du i så fall jobbar 8-12 och sen är FL med M 12-15 då? Hur ställer de sig till det?
    alltså:

M: ledig
    T: jobbar, maken hemma
    O: jobbar 8-12 (tänkte S skulle varit kvar till 15 då M ändå sover typ till dess)
    To: samma som O
    F ledig...

Totalt för M-7.45-12.15=4,5h *2/v =9h
    S: 7.45-15= 7,25*2= 14,5h/v

men jag ska tydligen hellre ta en helt annan dag extra istället... vilket jag kommer vägra! jag är hemma för att få ha FRIA dagar! men S vill ju till dagis!  SUCK!
    hon har inte varit där sedan 31maj dessutom... så dom tjänar rätt bra på oss ändå...

sen kommer hon inte vara där 15dec-6 jan... från 1/2 börjar jag 80% igen...

dom skulle "disskutera" om det ev möjligtvis kanske kunde gå... suck...

ska jag ändå ränna till dagis på min lediga dag så kan jag lika gärna jobba... å då har dom 20 barn varje dag! för dom tar ju in massa extra barn för att jag skulle jobba lite... men dom räknade kanske inte med att jag har rätt till 15h?! jag är ju fl resten av tiden!

*gnällt färdigt*
  • passau

Jobbigt kavat! Så bar S med... M har sovit bra hela tiden... Hoppas d blir bättre! Kram!!!

• passau

Jätte fint lindajo! Vi har liknande dörr o stugan, jätte nöjda! Hoppas någon får en härlig överraskning idag

• passau

jag gillade Viveca stens böcker, finns väl 3 i serien än så länge... läste ut dem på en dag för d var så bra! älskade dem!

jag gillar svenska deckare och kan ge massor med tips

Åke Edvardsson, Karin Wahlberg...

• passau

vill du garva dej igenom boken rekommenderar jag Janet Evanovich...

heter väl typ Hett byte, fångat byte osv... jag har 13 böcker några på engelska för att dom kom först där*L*
    älskar dem! men hinner inte så långt innan jag blig avbruten numer...

ska ta med några till Thailand i jul!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11