• passau

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-09-09 13:33:28 följande:
    Nej min är inte snäll alls, bara dyr.
    kolla i botten
  • passau
    Asereht skrev 2010-09-09 20:39:14 följande:
    Det var länge sedan jag testa dem men jag antar att jag gjorde som det stod på bipacksedeln. *s*

Nä nu vill nöffe sova (och jag med) så godnatt från oss!
    go natt,,, hoppas brevlådan e snällare i morgon...
    hrm, postade alla paketen på samma gång ju!! å dom andra har kommit fram!
  • passau
    Asereht skrev 2010-09-10 08:50:01 följande:
    Letar efter enfärgade grå fleecebyxor i strl 74, någon som kan peka mig i rätt riktning?

Typ dessa: files.hm.com/media/products/865/DXL865_76454_...

Det finns inte under strl 86 på H&M webshop tyvärr och jag måste ha ett par sådana inför en kommande fotografering.
    hur fort behöver du dom?
    posten till dej tar ju tydligen tid

har massa grå velor, kan fixa ett par mjukis om så e... men dom skickas ju i helgen isf,..
  • passau

hade varit jätte mysigt med trills... FÖRSTA gången man fick... men nu är jag tack och lov klar så här e d stopp!

• passau

Ase: stl?
    funkar vanliga velor? (eller d e d jag har) har inte grå mudd men kan sätta resår om d passar? eller svart eller röd mudd kan jag nog leta fram...

• passau

går d inte att ha sele i liggdelen? var d inte uttag för d? *allt för att få ha bebis länge*

• passau

Gjort 2 pajer kantarell å ost/skinka snart e d fredagsmys Köpte ny overall till M idag andas å 10000 vattenpelare e d bra? Någon som e sugen på en ny overall (kax protex) stl 80 roooosa dessvärre för d e väl bara killar här?! den va förliten M har 86 nu... Jobbigt när man e smart 1 år i förväg

• passau

Gekås har neongult! Har inget övrigt att tillägga, trött så jag kräks typ... Ska sova nu mormor e barnvakt å maken snickrar...

• passau

Jag kör ff med jeans-leggins min mage e ff slapp å hängande... Så sett hatar jag snitt...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11