Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Lokatt: Kan inte mellan cykla eller något då? Elric HATAR att gå på hundpromenader. Det är vagn eller cykel som gäller annars kommer vi ingenstans för att han bara stannar och är sur.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-10-08 15:56:16 följande:
    Det var säkert Nif som glömt betala fakturan igen Drömmer
    Haha, hade inte förvånat mig ett dugg (är en sån fruktansvärd slarver), men jag försööööker faktiskt ha stenkoll på traderafakturorna nu.

Någon som ska på Underbara Barn i helgen?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-10-08 18:00:00 följande:
    Gaah, jag hade gärna åkt på mässa men att sticka till Stockholm över dagen härifrån är overkill t o m för mig Drömmer. Skall du dit själv Nif?
    Självklart!!
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-10-08 16:38:12 följande:
    Måste visa vad jag skickade till Zasata i veckan.

Det gula i mitten av blommorna är bin.
    Vansinnigt snyggt! Lova att du gör ett åt mig när jag får bebis sen
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-10-09 08:29:21 följande:
    Åh, vad kul. Rapportera allt till oss sen! Eller ännu hellre, ta med dig webcamera
    Haha ingen webkamera, men jag lovar att rapportera
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-10-09 08:37:12 följande:
    Först fanns det en modell som hette Cerox. Sen satte Emmaljunga swivelhjul fram på den och döpte den till Cerox 360 vill jag minnas. Därefter döptes modellen om till Nitro.

Tror jag Tungan ute
    jag tror att du har rätt

Förresten, kommer ni ihåg alla vagnar ni haft? Jag försöker skriva en lista, men jag inser att jag faktiskt har glömt en hel del. Förvånad Kollade igenom gamla kort och fick syn på flera stycken som jag totalt hade glömt bort, men det känns ändå som att jag missat några. Särskilt de mer kortlivade varianterna tycks försvinna ur mitt minne väldigt fort.
  • Nifelheim

Och för att spamma ännu lite mer så impulsköpte jag en brio Sitty igår. Blev förvånad över att det var så stor skillnad mellan den och Softyn, men tror att jag är nöjd ändå. Nu skulle jag bara behöva en sufflett så håll gärna utkik efter en brio-suffla åt mig. Ska nog avveckla så att jag BARA har sittyn (ja och frogen i garderoben då). Tror ni att jag klarar det?

• Nifelheim
    Lindadjo skrev 2010-10-09 09:01:39 följande:
    Jag har ju klarat det, så det är klart du kan klara det med! Jag har ju bara din gamla sulky kvar och maclaren.
    Oj, DEN hade jag helt glömt på min lista. *skriver dit*
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2010-10-09 09:01:39 följande:
    Jag har ju klarat det, så det är klart du kan klara det med! Jag har ju bara din gamla sulky kvar och maclaren.
    Duktigt av dig. Jag känner mig inte ALLS färdig med vagnar men det är ju helt meningslöst att ha vagnar som aldrig blir använda.
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-10-09 09:54:59 följande:
    Enn ny?
    Vill du ha en solblekt svart med nån vit och röd rand så du kan klä om? Borde väl passa från en Tridem...?
    Om suffletten är ny eller inte spelar ingen som helst roll.. men Tridem, var inte de mer som Race? Dvs med tjockt chassi?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11