Asereht skrev 2010-08-21 16:34:19 följande:
Ohoj!
Nu har jag varit i shoppingtagen! Först en tur till Karlssons för att kolla in skaloveraller, de hade 75% på en hel del kläder. Det var visserligen rätt urplockat men vi shoppade rätt friskt.
De gröna overallerna fanns bara kvar i strl 62 och 68 tyvärr. Jag köpte en 68 till åt Nöffe (som redan har en i 74 men den är så stor fortfarande). Kommer den inte till användning så går det ju alltid att sälja framöver.
Skaloverallen fanns även i rosa i strl 62, 68, 80 occh 92. Tog en av varje, tänkte att man alltid kan lägga ut dem på T.

Är det någon av er som är intresserad av någon av de rosa får ni säga till privat.
Jag köpte, 5 skaloveraller, 3 softshelljackor, en skaljacka till maken, 2 par joggingbyxor till storbus, badshorts till storbus, bad/solsuit till Nöffe (framförhållning), 2 ryggsäckar, 2 djupa tallrikar och två flata med hög kant i hammarplast och två fleeceset (jacka och byxa) för 1000,50:-. Tycker det var rätt bra med grejor för pengarna.
Sen storhandlade vi mat. Det blev dyrare även om det var ekonomiskt. Så nu har jag en massa grejor och en fullproppad frys. Och jag är väldigt trött. *s*
Kul med fynd. Var ni på Karlssons i N? Jag funderar på att åka till S-näs i veckan om jag hinner/orkar. Här i stan finns ju inte Karlssons.