• zasata

K*B*N, pratar del 11

Angel Gbg skrev 2010-07-14 21:49:00 följande:
    Ha som mantra all shopping du kommer kunna göra när du får lön =) Om det gör dig glad att göra mig glad kanske jag kan få en viss plånbok i hittelön så köper du två
    påtal om shopping  fick hem två sååå snygga skor från friis idag, INGA PASSAR!!!!
  • zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-14 23:49:10 följande:
    Jag fick ångest av att se "Livet på bb". Speciellt att de klampar av navelsträngen så tidigt på barn som är medtagna. Just de har extra behov av det syrerika blodet i navelsträngen ju.

Sen störtlipade jag förstås när bebisarna väl var ute och låg där så fina och rosiga hos sina mammor.. *snyft* Å då är jag inte ens gravid.

Nemia: Åk in och kolla upp det imorrn tycker jag!! Jag är ju också superfumlig och tappar allt, men det beror nog på att jag varken har styrka eller klok känsel i fingrar/händer/armar!
    så gjorde dom på Leo trotts att jag skrivit att dom inte skulle det i journalen.. "oooj" fick jag till svar. Och då var han bl till och från i 2 dygn och gjorde 5läkarundersäkningar tror jag, blodprover och fick ligga med sådan syremätargrej när han föddes.
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-07-17 10:33:14 följande:
    Pruseluskan: Jag såg ditt sms om KappAhl, tack för att du tänkte på mig Har dock inte varit i närheten av någon (svensk) affär den senaste tiden så de pengarna har jag sparat
    *nyfiken*
    passau skrev 2010-07-17 14:30:52 följande:
    jag som började komma i fas med mitt sovande och barnen...
    så blir båda sjuka samtidigt... *suck*

var på akuten med S idag, men d va bara förkylning utan snuva men med hosta och hög feber och andningssvårigheter... och jag blir galen om d i morgon (somvanligt) visar sig att det trots allt är halsfluss... (hänt 2 senaste ggrna att vi gått tillbaka dagen efter och då har proverna varit pos.)

liten M är jätte snuvig och har feber... så natten var allt annat än lugn... *suck* och maken jobbar nästa vecka men den e d semester!!!
    Men usch vad jobbigt :( hoppasdom är bätte snart
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-07-18 09:14:52 följande:
    Riski: har du köpt någon Zapp ännu? Jag kom att tänka på att det finns en som ser exakt likadan ut fast med viloläge. Kommer inte ihåg namnet nu men Zasata länkade, kanske hon minns?
    näää B något väl?
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-07-18 09:31:12 följande:
    Nu måste jag leta vidare bara för det, klarar inte såna lösa trådar Något säger mig att namnet liknar Teutonia. *tok-googlar*
    fick för mig det var buss/buzz något? men nej kanske något annat?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11