Asereht skrev 2010-07-12 11:39:55 följande:
Kikar in och försöker att gnälla över sånt jag tycker är jobbigt i tråden.
Fick just besked om att vi får låna en stuga i Falkenberg en vecka på semestern! *weiiiii*
Har sett bilder därifrån (makens barndomsvän äger stugan), den ligger ett stenkast från milsvid strand. Är sjukt glad just nu!
Bara en knapp timme från Gbg enligt maken, så är det skitväder någon dag så funderar vi på en tur till Gbg och Universeum, kan det vara lämplig underhållning för mina grabbs tro eller är dom för små?
Dessutom är det inte så långt till Ullared säger han, men semesterkassan är knaper efter den dubbla elräkningen och fulla barnomsorgsavgiften.

Fast något säger mig att jag kommer att vilja åka dit ändå bara för att.

Vad mysigt, Falkenberg är jättefint. Jättebra barnstränder också, elt okej nära till Göteborg och Halmstad. Tror jag e ledig hela den helgen om man skall ha npn date i Göteborg för alla som vill?
Fröken Småland skrev 2010-07-12 12:02:50 följande:
*skriver in första veckan i augusti i kalendern*
Kanske någon mer som vill komma ned så kan vi ha en trådträff light? Zasata, Passau, Angel, Kavat, Riski?
Zasata förresten; nu har jag ju utökat min vagnpark som numera innehåller en MT, UJ, Chicco Lite Way och en MacLaren. Var det inte nästan precis det du hade på din lista? *låser garaget ordentligt på nätterna*
Ja bäst du låser tror jag

Eller inboxa i slutet på aug när jag får en heeeeel lön!
Jösses vad jobbigt det är att jobba, jag trivs bäst med att spendera pengar..