• zasata

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-07-10 09:25:51 följande:
    Zasata: Nej för tusan, det är en hundbebis som Lokatt har fått
    jaha *phu* för där är väl inget planerat??
  • zasata
    Pruseluskan skrev 2010-07-10 23:08:16 följande:
    som ett godisfluff!
    zasata skrev 2010-07-10 21:44:42 följande:
    www.tradera.com/Paraplyvagn-Maclaren-Quest-au...

VILL HA!!!!

Vad tror ni frakt kostar? Bor någon nära?? *blink*
    jag bor cirkus 1,2mil utanför sthlm så det beror ju lite på vart i området men around där bor kanske jag ojojojoj..läskigt.
    Har det hänt förr?
    kungsholmen ser det ut som, är det nära? *blinkar*
  • zasata
    Asereht skrev 2010-07-12 11:39:55 följande:
    Kikar in och försöker att gnälla över sånt jag tycker är jobbigt i tråden.

Fick just besked om att vi får låna en stuga i Falkenberg en vecka på semestern! *weiiiii*

Har sett bilder därifrån (makens barndomsvän äger stugan), den ligger ett stenkast från milsvid strand. Är sjukt glad just nu!

Bara en knapp  timme från Gbg enligt maken, så är det skitväder någon dag så funderar vi på en tur till Gbg och Universeum, kan det vara lämplig underhållning för mina grabbs tro eller är dom för små?

Dessutom är det inte så långt till Ullared säger han, men semesterkassan är knaper efter den dubbla elräkningen och fulla barnomsorgsavgiften. Fast något säger mig att jag kommer att vilja åka dit ändå bara för att.
    Vad mysigt, Falkenberg är jättefint. Jättebra barnstränder också, elt okej nära till Göteborg och Halmstad.  Tror jag e ledig hela den helgen om man skall ha npn date i Göteborg för alla som vill?
    Fröken Småland skrev 2010-07-12 12:02:50 följande:
    *skriver in första veckan i augusti i kalendern*

Kanske någon mer som vill komma ned så kan vi ha en trådträff light? Zasata, Passau, Angel, Kavat, Riski?

Zasata förresten; nu har jag ju utökat min vagnpark som numera innehåller en MT, UJ, Chicco Lite Way och en MacLaren. Var det inte nästan precis det du hade på din lista? *låser garaget ordentligt på nätterna*
    Ja bäst du låser tror jag Eller inboxa i slutet på aug när jag får en heeeeel lön!

Jösses vad jobbigt det är att jobba, jag trivs bäst med att spendera pengar..
  • zasata
    Asereht skrev 2010-07-12 21:51:43 följande:
    Vi har fortfarandei nte fått helt klartecken på om det blir sista veckan nu i juli eller första i augusti. Det beror på dem som är där innan oss. Förhoppningsvis vet vi det innan veckans slut. Kan vara bra att ha lite tid att planera och packa.
    Om det finns folk som är sugna är jag ledig varje söndag tror jag.
  • zasata
    Angel Gbg skrev 2010-07-12 22:24:44 följande:
    Kramar om Passau... det är inte lätt när det blir förmycket, jag vet!

Hur underligt det än är så är även jag en migränperson så jag borde inte älska värmen men det är ungefär den enda tiden när jag kan röra mig utan ont i lederna och inte frysa så jag älskar den och lever på migränmedicin och vatten (ny diet?) Just nu ligger jag och kviiiiider som det regnar, blåser är +25 /dvs gränsar till kallt och det har inte åskat fast dom utlovat åska nu i 3 dagar!!!

Vi lever på Askimsbadet hela dagarna så havsbrisen är ljum

Det är dock något i luften för C är askass i astman....

OJ nu börjar det regna så ljudet påminner om hagel.... kanske vi får åskan iaf (hoppas på nattåska)
    i mina drömmar så åskar det och ösregnar typ varje natt och dagarna är +30-35 DÅ skulle jag må som bäst...
    här  är hagel!
  • zasata
    Asereht skrev 2010-07-13 17:33:38 följande:
    Zazara! Den där willvin tävlingen, jag fattar inte riktigt. När man lagt in bild och text i sin blogg, hur vet du det sen då? Och när man kollat in på willvins sida ska man skriva något då eller? Jag kanske är trög men jag fattar inte riktigt.
    du har väl skrivit en kommentar? Så du vet jag det, har godkänt alla nu, och skall dra en i morgon.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11