• sarahl

K*B*N, pratar del 11

kavat! betalade inte firman där ni köpte bilden hela kalaset? Våran bil som vi köpte i början på april skall in nu och repareras för ca 10000:- och det står bilfirman för, de gillade inte att vi nämnde allmänna reklamationnämnden

• sarahl

Sitter här och funderar på Antons dop, Den 21 augusti skall han döpas. vi kommer bara bjuda de aldra närmaste släkten och våra bästa vänner. Hoppas på fins väder så vi kan sitta ute...

Sitter och klurar på några fina sånger som jag skall sjunga tillsammans med min systerdotter som är 15. Vill även att Emil skall läsa en dikt till lillebror men hittar ingen passande. Tips någon

• sarahl

Vi ska få middagsgäster på fredag.

Men jag vet inte vad vi skall bjuda på.

tänkte göra en vässterbottenost paj till förätt o pannacotta med hallon till efterrätt!

Men därimellan?

• sarahl

Ekorren- jag kom hem 970:- rikare, dock spenderade jag hela 50:- på ett regnset till Oscar.

Så jag är verkligen nöjd! och dessutom kostar platsen bara 100 kr.

• sarahl

Asereht- Åh vilken gullig mössa, kan man beställa? eller kanske vi skall göra nåt byte? jag syr ju!

och de gröna overallera, finns de någon som kan inhandla och skicka de var skitsnygga ju!!!!

• sarahl

ni som har haft syskonvagn, hur länge körde ni stora barnet?

Oscar är ju drygt 3 nu och anton 4 månader, men jag känner mig låst att inte kunna promenera när jag har båda barn hemma. Så nu funderar jag på en smidig syskonvagn, hade en herqules men den var oscar för stor för.

Är jag dum som lägger pengar på det tycker ni?

• sarahl

Ekorren- eftersom jag såg er i bilen så var ni formodligen på väg dit där jag precis varit och då kan jag även berätta
    att ena hjulaxeln var lös på den vagnen.

Skall åka o titta på en BT syskonvagn röd ,lite solblekt  strax... Men kan inte bestämma om det är någon ide att köpa.

• sarahl

jg köpte vagnen, den var inte solblekt, däremot en del smuts som ätit sig  ner i tyget.

Vi har tagit en liten prov promenad. Men helt ärligt alltså. Syskonvagn var ingenting för mig, Så nu känner jag att jag slängde den där tusenlappen i sjön.....

tror ni den går att sälja för samma peng?

• sarahl

Katta- jo men nu ångrar jag mig till tusen, impulsköp kan man säga. Hade kunna spara denvdryga tusenlappen till annat

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11