• sarahl

K*B*N, pratar del 11

Nemia- är det den som ligger på Tradera? den med snett chassi?

• sarahl
    zasata skrev 2010-09-12 21:09:57 följande:
    vad är det i Halmstad?
    hitta en vagn strax utanför halmstad men endast avhämtning.
  • sarahl

Någon här som vet vart man kan beställa billiga mailingbags och som har snabb leverans

• sarahl

fy dig Nemia så du knep den alltså? Jaja det är som vanligt då!!!!

• sarahl

Nemia- jo det har jag  då jaa då jag gillade färgen

• sarahl

Nemia- nu ligger ju "din" scooter ute på tradera igen fast med högre köp nu pris! Vad hände?

• sarahl

Den här ropade jag in igår kväll!

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx

tyckte priset var helt ok och jag hoppas den är fin när den kommer.

Tror ni att om det blir lite mildare vinter iår mot förra året att Anton klarar sig med bara fleeceoverall i vagnen, tycker vanliga overaller är så klumpiga på de små!

• sarahl

Alltså jag pallar inte, började cambridge igår och idag mår jag uselt o huvudet värker. Dessutom sov jag urkass inatt.

på vågen gör det nytta men frågan är om det är värt att må så här pissigt, funderar på om jag skall köra påsar på dagarna och äta middag med familjen.

usch o blä för min dåliga karaktär....

• sarahl

Ekorren- vilken är den bästa sidan att läsa om LCHF på! Förstår inte riktgit vad det innebär!

Dessutom är jag sjukt grinig för att ajg inte hittar någon vagn som jag vill köpa, ingen i min prisklass finns i sthlm. o eftersom det är dit vi skall åka så är det enbart det områden som är aktuellt...... 

Anton har ju nästan växt ur liggdelen, provade sittdelen på min vagn idag och han är väldigt ynklig i den.

Asereth- har du ännu liggdelen på din brio till lilleman?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11