Kavat skrev 2010-04-12 09:47:05 följande:
Undrar om vi fått bebis i tråden i natt?!?! Helt slut för övrigt. Vissa dagar är inga bra graviddagar... Är nog inget egentligt fel på mig men är HELT slut och har legat och pressat tänder i natt. Sen drömmer jag om sex eller trevliga dater typ varje natt! Helknas, i natt var det någon kille (vet faktiskt inte om det var maken! , men det var någon man i alla fall. ) som tyckte jag var såååå snygg och vältränad. Så det måste varit lite önsketänkande! Haha! Krya på dig Asereht! Usch för att vara sjukare än barnen. Hoppas de och Lindadjos blir bra fort.Lindadjo, fin lampa!! Var det den som var sönder som du lyckades så bra med ändå?Tvätta overaller skulle man ju kunna ägna dagen åt kanske. För övrigt så pratade vi om att åka till Gotland i sommar med kompisar och hälsa på Ekorren bl.a. Och då sa vi att vad synd att inte barnen somnar i vagn på kvällen, Lite lättare att vara ute och grilla t.ex då. Men så insåg vi att det vet vi ju faktiskt inte. Men tänk så mysigt att sova i en vagn! Jätte smart tänkte jag då tar vi med båda buggorna. MEN dottern får ju inte plats under Camen, men hon skulle ju få plats i en ny Bee!!!! Så frågan är om vi inte måste ha en?!
haha. jag kommer ihåg att jag oxå hade sånna drömmar när jag var gravid

*fniss*
Nä, det är inte den trasiga lampskärmen. Den som är trasig är större och strutformad, så det blir inte lika lätt att göra om den. Jag funderar ännu på vad jag ska göra med den trasiga... har inte kommit så mycket längre.