Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-22 22:51:59 följande:
    va har du för nifvagn jag har med en från hennes stall heja.
    Jag har faktiskt köpt 2 stycken Nifvagnar

En fantastisk röd Brio
    Inte konstigt att folk vänder blickarna efter den på stan... den är ju bara underbar!!!
    som jag förstöde med ny klädsel och sålde vidare
    Omklädda brion är nu komplett med tryck-knappar och allt. Nu är den redo för sitt nya hem.

Men sulkyn jag pratar om är den här
    nya sulkyn.
    Andra sidan är i fleece, för det är klart att dynan ska vara vändbar!Nysydd dyna i retro stil, till nysydda sulkyn.
    En helt suverän vagn till stora killar

Premiärturen med

Och ursäkta att jag totalt bombarderar tråden med bilder
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-04-23 07:18:32 följande:
    Hur stor ålderskillnad har ni mellan era barn ? Och hur tänker ni ang den? Är den medveten eller är det "ödet" ?
    Det är 1 år och 10,5 månader mellan mina. Ingen av de är planerad, men inte heller inte planerad. Vi hade ju bestämt att skaffa barn och körde lite med blir det så blir det, ungefär samma som vi gör nu med
    Var nervös för att det skulle vara för tätt mellan de, men är nu bara glad för de. De är jämngamla och har ju alltid en kompis att leka med.
    Jag har en nästan 4 år äldre syster, och vi har alltid haft superbra kontakt. Vi har lekt tillsammans otroligt mycket, även när vi var lite äldre, så länge hon inte hade kompisar på besök
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Bombarderar tråden allderles så här mitt i natten, helt ensam!
    Idag... eller ja, igår, fredag, fyllde Daniel 6 år! Han fick Lego city brandstation av oss och jag och han har byggt och lekt hela kvällen. Jag råkar vara en klippa på att bygga med lego, och tycker att det är skitkul Det är väl kanske ingen slump att jag blev tandtekniker Hihi. Jag nästan längtar tills i morgon så vi kan leka vidare. Fast jag måste plocka undan lite och få undan lite tvätt, på söndag ska vi ha barnkalas, och jag tänkte hitta på lite lekar och sånt.
    Förslag någon? Det ska ju bli fint väder, så vi kan gott vara ute. Tänkte ha skattjakt på godispåsarna istället för fiskedam, som ju är lite för småungar

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

JAG VILL HA TILLBAKA MIN HORMONSPIRAL!!!
    Vad är det för feeeel på mig? Jag hade så jämnt och fint humör med min spiral, nu är jag ju ett psykfall, labil och galen. Blir arg som ett bi för ingenting, för att sen böla som en unge för att Adam tex inte ville äta gröten jag gjorde på morgonen!! Hormonuppgång efter mensen? Jag har ju inte ens haft ägglossning än, så jag bävar med fasa inför pms-perioden. Skrämmande det här ju!!!! Jag kan inte minnas att jag hade sånt här berg-och dalbane humör tidigare?! Är det normalt när man plockat ut spiraler, att man blir värre än innan? Eller är det för att kroppen ställer om sig eller nånting? Så här vill jag inte vara ju!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-04-24 15:19:43 följande:
    Klädseln på lillemans docksulky har gått sönder så jag sydde den här i morse. Söt va?
    Vad du syr och har dig!!! Den blev ju jättefin
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Det var rätt många epa-traktorer och moppar i vårt samhälle när jag var i den åldern, men jag hade så klart inget. Hade aldrig ens provkört en moppe, så det var lite läbbigt när jag skulle ta mc-kort. Jag var ju dessutom gravid med Daniel när jag körde upp, det kändes riktigt obehagligt. Men nu har jag kortet... fast jag kör inte så mycket mc ändå, hinner som inte med det riktigt, det är så mycket annat.

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag måste bara skryta lite Jag är så glad, för jag var ute och sprang idag. Jag har ett mål, och målet är att springa en mil på 1 timme. Och idag sprang jag faktiskt 8 km på terrängbanan på 48 minunter. Det ger ju en km-tid på 6 minuter, 10 km på 60 minuter. YES! Jag har äntligen kommit upp i "rätt" fart Såååååå glad!!!!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Var det någon som skulle göra sig av med sin bugaboo? Jag har för mig att jag har läst det? JAG vill inte köpa den, nejdå, jag är inte gravid än!!! (Men inboxa mig!)

2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11