K*B*N, pratar del 11

Bombarderar tråden allderles så här mitt i natten, helt ensam!
Idag... eller ja, igår, fredag, fyllde Daniel 6 år! Han fick Lego city brandstation av oss och jag och han har byggt och lekt hela kvällen. Jag råkar vara en klippa på att bygga med lego, och tycker att det är skitkul Det är väl kanske ingen slump att jag blev tandtekniker
Hihi. Jag nästan längtar tills i morgon så vi kan leka vidare. Fast jag måste plocka undan lite och få undan lite tvätt, på söndag ska vi ha barnkalas, och jag tänkte hitta på lite lekar och sånt.
Förslag någon? Det ska ju bli fint väder, så vi kan gott vara ute. Tänkte ha skattjakt på godispåsarna istället för fiskedam, som ju är lite för småungar
JAG VILL HA TILLBAKA MIN HORMONSPIRAL!!!
Vad är det för feeeel på mig? Jag hade så jämnt och fint humör med min spiral, nu är jag ju ett psykfall, labil och galen. Blir arg som ett bi för ingenting, för att sen böla som en unge för att Adam tex inte ville äta gröten jag gjorde på morgonen!! Hormonuppgång efter mensen? Jag har ju inte ens haft ägglossning än, så jag bävar med fasa inför pms-perioden. Skrämmande det här ju!!!! Jag kan inte minnas att jag hade sånt här berg-och dalbane humör tidigare?! Är det normalt när man plockat ut spiraler, att man blir värre än innan? Eller är det för att kroppen ställer om sig eller nånting? Så här vill jag inte vara ju!
Det var rätt många epa-traktorer och moppar i vårt samhälle när jag var i den åldern, men jag hade så klart inget. Hade aldrig ens provkört en moppe, så det var lite läbbigt när jag skulle ta mc-kort. Jag var ju dessutom gravid med Daniel när jag körde upp, det kändes riktigt obehagligt. Men nu har jag kortet... fast jag kör inte så mycket mc ändå, hinner som inte med det riktigt, det är så mycket annat.
Jag måste bara skryta lite Jag är så glad, för jag var ute och sprang idag. Jag har ett mål, och målet är att springa en mil på 1 timme. Och idag sprang jag faktiskt 8 km på terrängbanan på 48 minunter. Det ger ju en km-tid på 6 minuter, 10 km på 60 minuter. YES! Jag har äntligen kommit upp i "rätt" fart
Såååååå glad!!!!
Var det någon som skulle göra sig av med sin bugaboo? Jag har för mig att jag har läst det? JAG vill inte köpa den, nejdå, jag är inte gravid än!!! (Men inboxa mig!)