Fröken Småland skrev 2010-09-30 20:12:02 följande:
Ja, varför får vi inga paket?
Grattis Asereht!!! Vem kan tro att det var igår som du sa att det inte verkade vara något för dig?

*känner igen mig själv* Jag ser med spänning fram emot att se vad du tycker, är lite sugen jag också. Vad tror ni Ekorren och Riski; är det något för mig som "bara" skall gå ned åtta kilo?
Jag tänker fortsätta med LCHF resten av livet! Visst, några små avsteg då och då kommer det att bli, men så här bra har jag inte mått ... ever!!

Värken i lederna börjar ge med sig och min sjuka trötthet är inte alls i närheten av vad den var, fast jag inte får sova om nätterna! Jag orkar ÄNDÅ gå upp med Vemund vid 7.30. Hade aldrig hänt förr.

Jag äter för att gå ner i vikt, visst, men hälsovinsterna som jag ser det överväger allt ändå. Jag ÄR ju sockermissbrukare och med LCHF försvinner det sjuka suget.

För säkerhets skull ska jag be min läkare att kolla alla prover när jag ska dit nästa gång för att se om jag får vitaminbrist eller annat, men det känns inte så. Jag säger KÖR! Mår du inte bra, så skippa det, men då har du iaf provat.
Asereht: Tack för tipset om teet. Jag har en ask med det i skafferiet och det är sååå gott en kulen höstkväll i soffan med en bra bok.