Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Jag gick på efterkontrollen och slapp visa upp mig, men några månader senare ville jag reklamera sömnadsarbetet så då fick jag boka läkarbesök.. Lagom skoj att betala några hundra för att få höra att hon inget kunde göra.

Tur att Ase har foglossningsbälte till Tanten för jag behöver nog mitt själv (och hoppas att det hjälper..)

Nemia: Jobbigt!! Kommer du förbi idag eller? Har tyvärr inget fika i lgh (bara pulverkaffe) men du kanske bara tar en snabbrunda?

Igår vägrade Vemund att sova. Det tog över 2 timmar att natta honom (sen kom vi på att han sovit en halvtimme precis före maten. När jag skulle lyfta över honom i min säng hade han ätit lite för mycket så en del kom i retur över mig. Tack för den när man är nyduschad. *livet med bebis* Han gör nästan aldrig sån't nuförtiden. (Försöker undvika ordet för Z's skull.) I morse luktade han både det ena och det andra så det blev ett litet bad. Lyckligare bebis får man leta efter.

Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

Borde också städa och jag MÅSTE absolut städa ur lägenheten.. Tänkte hyra ut den för att slippa stå med dubbla boendekostnader OM vi får det hus vi har tittat på. Vore toppen för min ekonomi, speciellt som mina FP-dagar börjar ta slut! Hur gick det till, jag har ju en liiiten bebis, ska man inte kunna vara hemma minst ett år?

• Ekorrfamiljen

Åååh, vilken fin bild på sötisarna Kavat!!!

• Ekorrfamiljen

Jag har kvar Sittyn jag köpte till Tin 1996!!

Nu har maken sålt två vagnar och jag har lämnat en till Lettlandsinsamlingen men så köpte jag Sarahs istället (du får första delbet. 20/10!!).. Men jag går ju ändå med minus på mängden, vad göra?

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2010-10-17 11:32:31 följande:
    Ajajaj, du har snart inga vagnar kvar ju!
    Men jag veeet! Jag har ju bara 11 eller 12 vagnar kvar! Skandal!!

Asereht: Najjs med herrgård! Lite avis, men köper vi huset vi tittat på kan vi leka att det är vår egen herrgård.
  • Ekorrfamiljen
    Nemia: Såg ditt mess så sent igår.. Det är helt okej det du frågade om!

Jobbigt med dottern och allt. Men jag kan säga att det räddade mitt förhållande att vara särbo, så jag hoppas på det bästa för dig/er, hur ni än gör!!!
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2010-10-18 16:53:50 följande:
    För ett ögonblick trodde jag att det var Magnum jag såg på bilden {#emotions_dlg.djavulsk}
    *asgarvar* Jo, jag kan bara instämma.

Kavat: Bravo!!! *klappar försiktigt på axeln jag med*

Själv är jag så sjuuukt trött.. Orkar knappt hålla mig vaken och trodde att jag skulle få vila med Vemund nu, men icke.. Han piggnade till efter eftermiddagsgröt och tutte.. Nu MÅSTE jag ju vara vaken och städa bara för det. *gäsp* Mina små sover för himla illa om nätterna alltså.. Suck! Dessutom har jag ont i fogarna och ryggen och så sträckte jag nog en ryggmuskel nyss. Kul när vi ska städa och flytta grejer.. *gnäller lite*

Håller med om söta Lodgerbebbar också. Själv har jag en av Passau Design, men Vemund tycker att det är roligast att vräka den åt sidan. Kanske kan få dit någon knapp eller kardborre så den stannar kvar..? *funderar*
  • Ekorrfamiljen

Asereht: Meeeh! Skum typ!!

Vilken fin växasäng! Hade jag bott kvar i Vmo hade jag helt klart bjudit.

Nu har mäklaren varit här.. *pust* Vill så himla gärna kunna köpa det andra huset, tänk om han kan hjälpa oss med det..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11