• passau

K*B*N, pratar del 11

vi hade oxå kalender till jul när jag var liten, men i år åker vi ju iväg 15/12 och d blir typ inga julklappar, tänkte ha ett par st till tjejerna men då känndes d bättre att ha en sån för varje dag, så vet S när vi ska åka...

OM någon hittar en polly pocket kalender (med saker) i Ullared så köp en till mig! snälla!

• passau

Har oxå tuggat igenom bettskenor... Ase får man önska så skulle jag jätte gärna ha ett bumperskydd till pt! Har svart vagn nu å ääääöskar färg ;) dock inte orange å brun eller à la 70-tal

• passau

jaha... Lindajo har lyckats skaffa sig extraknäck verkar d som... eller så ska vi invadera henne på en trådträff

*lyckats läsa i kapp lite*

• passau

Oj vad no skriver! Inser att jag inte hinner jobba... jag har börjat med vv precis och hoppas d kommer funka... Har alldeles för många prickar kvar idag och funderar vad jag ska göra med dom jag måste äta upp... Muffins kanske?!

• passau
    sarahl skrev 2010-09-28 16:25:30 följande:
    vem var det som lade in sitt städschema för några dagar sedan_?
    lindajo
  • passau

morrn!
    idag är det foto på dagis, eg ledig dag men vi går dit å fotar så får vi se om jag får med mig några barn när jag ska handla eller om dom får stanna kvar

• passau
    sarahl skrev 2010-09-30 14:18:31 följande:
    De är 11 st som blivit uppsagda. Varför har jag ingen koll på men allt är en inveklad histora.....

Ekorren- var, hur, när?
    jobbigt!   kram
  • passau

Ase tänkte posta på väg från dagis nu!!! Har äntligen kommit ihåg kuvert...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11