K*B*N, pratar del 11
ase, kolla ebay i uk...
jag köpte en jättefin typ kort balklänning till ett bröllop för 160:-
ase, kolla ebay i uk...
jag köpte en jättefin typ kort balklänning till ett bröllop för 160:-
Har varit en snabbis i Gbg å. Köpt 2(!) åkpåsar på stadium, jätte fina! 120kR /st ringde som en galning till massa stadium igår då förra årets modell utgått och dom sålt dom sjukt billigt, hade gärna betalat fullt för årets då det var finare färger men dom var 20cm!!! Kortare än förra årets... Gör rätt stor skillnad
Sen blev d lika snabbt Ikea och köpa trofast... Skulle köpt till hallen men dva slut...
Fin Angel! Här e VI sjuka... Barnen började först så jag är lite däck idag... Men men Alvedon kanske funkar...
Vi har ett bensinkort och ett ullaredskort men d sista bara för stora utgifter typ säng å gekås, för att inte behöva ha så mkt pengar på kortet och sen får man bonus... Men jag köper inget mer än hus å bil med lån! ALDRIG!
krya på sig fam kavat!
jag hostar och kan inte prata...
M har diarré sen en vecka tillbaka... jag tror det är av twinrixen vi tog för 1½v sen men ringde bvc idag och det är inte så vanlig reaktion så det är det nog inte...
men hallå! någon måste väl ha fått den för att det skall stå och då kan det inte vara M eller?!
ibland undrar man hur dom funkar!
Fast en hel vecka av en vaccination? Näe, det tror jag inte. Har ni ändrat något i kosten? Ny välling eller nåt?
Jag har liiite bilder på fb om du är där... På gillestugan vi gjorde om... Håller på med hallen nu så d kommer väl snart d med när jag hittar en bra vit byrå till alla vantar och mässor i lagom stl till lagom pris
jag hatar som det är hemma nu, när vi ska stada (läs maken) så lägger han alla saker han inte orkar ta tag i i en låda och sedan står allt i mitt syrum... japp, jag har 15 kassar/lådor nu men varför ska alltid jag göra det dötrista och sortera oavsett om det är barnens leksaker eller all skit som ligger överallt?