• zasata

K*B*N, pratar del 11

Thulo skrev 2010-08-01 20:29:55 följande:
    Ja ihopvikt i bilen sen var den smidig att styra trodde den skulle vara mer svår styrd eftersom lill-skrutt väger bara 3 kg och 3-åringen ca 22 kg. Visst den är ju en hel del bredare än P&T men vi kom smidigt fram överallt.
    Är också sugen på en Scooter igen har tröttnat lite på Race som sonen åker i.
    Förresten så hade tom maken en åsikt om vagnen   han brukar i vanliga fall sucka när jag vill byta vagn men sen kommenterar han inte vagnarna utan kör bara dom. Han sa i bilen på väg hem att vagnen var smidig
    Ja den är ju inte så stor som den ser ut :)
  • zasata
    Thulo skrev 2010-08-01 20:39:34 följande:
    Sen tycker ju jag att den är ett riktig fynd prismässigt också Skulle ju egentigen inte ha en syskonvagn tyckte det skulle räcka med ståbräda, men hittade den här på Blocket för 500:- en -06:a visserligen lite solblekt men den skulle bara användas till att gå till bussen när skolan börjar eftersom det är grusväg så tror jag inte riktigt på att ståbräda är så jättekul att dra.
    Ja det är ju shysst, såg en nästan ny nu för 1500 hade jag fått min lön som kommer i augusti hade jag nog köpt den.. men vad tror ni om den jag länkade till här innan?

och sälja min happy mixed och få då åkpåse och lite pengar över?
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-08-01 21:12:23 följande:
    Thulo: välkommen hem! Men vad i hela friden är det med ditt blodtryck?

Zasata: tja varför inte? Men tänk om du inte gillar den orange?
    jag har ju alltid bee.. och hinner väl skaffa något nytt då ;) kollade och det var inte min den passa på, utan denna.
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-08-01 21:59:16 följande:
    Och jag har nog ingen större lust att åka till Gbg... Visst, Kungsbacka hade funkat, främst pga lokaliteterna, om vi hade kunnat lita på Kavat men hon hade visst eventuellt lite andra planer. Vad som nu kan vara viktigare än oss??? *surar*

kungsbacka funkar annars för mig med :) äsch hon får väl föda nu så hinner hon ju till tors?
  • zasata

Ååå sitter på jobbet och mår skit :( så trött och ont i magen. Tänk om jag spyr???!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11