• zasata

I morgon skall jag shoppa i alla fall...
    Jag hoppas 3i1jackorna kommit in på Lindex blir nog 2 sådana, nån fleece kanske med... (har ju 30% )
    Overall till Leo blå reima eller rainbow molo.
    Lite annat på Åhlens (20% på ett köp barnkläder och leksaker...)
    Vill ha Odd Molly jackan till mig..

Kan ni fatta SNART ÄR LEO ETT????

Skall även skriva anställningspapper i morgon.

Men hur skall jag kunna drica webbsida när jag inte kan stava?

• zasata

Vad gjorde du uppe då? Jag vaknade förvisso kvart i 5 med sonen. men han vi vägrade gå upp och nån gång strax efter 6 somna han nog igen.. Tobbe fick ta honom ;)

Nic 30% kan du använda hur många gånger som helst ;) står inget om 1 gång per hushåll eller något på.

• zasata
    Asereht skrev 2010-08-23 10:07:10 följande:
    Har någon av er sett Simpleworlds gröna och/eller gula åkpåse irl? Isf undrar jag om färgerna är lika klara som de ser ut på bild eller om de är lite mer "dassiga"?

Kan man ha buggaåkpåsen i sittdelen på happyn eller sitter den illa? Har ju inte bytt till sittdel än och den ligger nedpackad och instuvad bland en massa saker så jag orkar inte slita fram allt bara för att prova inför kommande möjliga behov.
    Tror inte blir bra med den åkpåsen, utan tex ullared är bättre.
  • zasata

Jag vill med köpa vagn!

4 och 6 år? Ja men då så, då skall jag med ha det

Idag har jag slösat ett par tusen i stan... känns lite ;)

lite osäker på overall, ville ju haft molos nya med dubbeldragkedja så var den SLUT. Så köpte en blå reima men gillar inte den så mycket så känns som rätt mycket pengar på något som inte känns helt 100.
    Så spana vidare efter molo eller köpa en billig? Vafd säger ni?
    Jag blev även lite kär nämligen i en odd molly jacka till mig... 2500... hum..

sen köpte jag 3i1 jackan på lindex till Leo, plych boxor, pippikläder, lite annat smått och gått...

• zasata
    Angel Gbg skrev 2010-08-23 21:57:28 följande:
    Idag har gud först pissat på mig, sen körde han över mig med en bulldozer och sen stampande han på mig.... ursäkta då Mr Fuck you right back att jag inte tror på dig men om du fanns så skulle jag inte leva det liv jag gör.

Hade möte med dagis som sket sig så pass att jag inte vet på vilket ben jag ska stå och hur mycket jag ska gråta. Efter telefonkontakt med NÄL 16:45 beslutades det med akuttestning imorgon så någon som bor Trollhättan/Uddevalla så kommer vi er väg imorgon om ni är lediga. Skicka på fb eller ring och har ni inte nummret så har både Kavat och Passau det (minst). Kombinera det med uberallergichock (två 3½åringar som leker med hudkräm för händer med parfym och hela kittet) ifrån körd av en buss (hållplatsen existerade inte som det bara var jag) nerregnad, fick höra att jag såg gravid ut, noll sömn i natt, dotter ramla ner för trapp osv osv osv så förutom allt det så har min dag varit kanon! Någon annan som haft en underbar dag?
    ta ett djuptandetag-

*krama om*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11