Ekorrfamiljen skrev 2010-05-29 17:17:00 följande:
*pust* Kalaset avklarat! Nu är det ett halvår till nästa party.. (Vemunds 1-årskalas.) Jo, nästa helg ska vi till ungarnas kusiner på 4-årskalas men det slipper ju jag fixa med. Vilka fynd Pruseluskan! Vi tog en runda på alla loppisar som var i kvarteret idag men det enda jag hittade var en sån där rullspegel till Vemund för 2:- så den köpte jag. Vemund somnade i vagnen på hemvägen och sov sedan ute i vagnen i över 1,5 timme! Har väl hänt en eller ett par gånger sen han föddes.. Nu ska jag lägga mig på sängen, mata Vemund och försöka vila själv en stund. Ha en fortsatt härlig lördag!
ja jag är super nöjd
Köpte en me and I svettisjacka i stlk 146/152 så den kan väll tuva ha om sådär 10år

. Men kan man låta bli när den är i toppskick (ser ut som ny) och kostar 30kr? Att den va i finaste röd med turkosa revärer på gör nästan så att jag själv vill trycka på mig den. Fast jag kan väll också ha den om sisådär 10år om jag ska banta ner mig i den....
Jag funderar helt seriöst på en bantningsmetod som jag tror jag sett på Tv någon gång för 100år sedan. Där ma knyter ett stumt rep runt magen och sedan äter och motionerar på och så känner man när det börjar gå bra och tillslut kanske man tillochmed kan tappa snöret... för nu är det riktigt illa. Har upplevt att jag sedan ma gått upp än mer i vikt, tror jag tröstäter socker för att få lyckokikar.......