Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-06-09 15:14:07 följande:
    Här är dagens fynd för er som är intresserade. Skor för 350 kr, lurvar (Sherpa-kvalitet) för 79 kr och softshelljackorna 139 kr resp 169 kr

den turkosa lurven blev det till liten T (och mig med fast i största barnstorleken då ) oxå, färgen är gudomlig om du frågar mig Hjärta

• Tant Pruselius

Om man kan få ner priset på denna så kanske det är nått att ha i sommar ?  http://www.blocket.se/stockholm/Emmaljunga__retrovagn__arsmodell_1976_27890640.htm?ca=11&w=1

ska jag offra Been Frk S ? Är ju lite sugen på en Uj igen, eller så är det bara för att den är röd.
    http://www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle__10_bytes_phil___teds_bugaboo_27784183.htm?ca=11&w=1 Neee, varför? Jag älskar ju Been. Eller? Kanske ändå vill ha en Bee+ ändå....
    Eller??? Hjällp :-O

Tjejor, lite rött till våren?http://www.blocket.se/stockholm/Skotvaskor_26987214.htm?ca=11&w=1

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-06-10 12:13:52 följande:
    *blundar*

Den gröna är UNDERBAR och den blommiga röda väskan...VILL HA båda men....nä. Vill räcker inte då jag har grejor så det räcker och blir över.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
    ja den blommiga funderar jag lite på, skulle va fin till Been
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-06-10 18:13:52 följande:
    Vet ni?? Nitron är LÄTTARE att köra än bugga Förvånad Trots att E är ganska tung är den hur lättkörd som helst. *nööööjd*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
    Förvånad Härligt!
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-06-10 18:24:28 följande:
    Den blommiga från BRIO såldes ut för 249:- här i sta'n. Var SÅÅ sugen, men har ingen vagn som matchar. Än.. ska jag tillägga.

Fröken Småland: "Vi hämtar en sjuksköterska.." *viker mig dubbel av skratt*

Asereht: Vaaa? Inget SATC-fan? *chockerad* Jag bara älskar serien, men har inte fått se hela, någonsin.. Däremot har jag köpt 1:a filmen som jag ska se när jag sett serien och sedan måååste jag få se 2:an på bio.

Idag var vi ensamma hemma, Vemund och jag, Vipera pluggar. Vi slösade lite skatteåterbäring på medicin till mig, solkräm till Vendel och pulvergröt till Vemund. *nöjd* Vendel fick vara med på ÖoB och Maxi också och skötte sig myyycket bättre än när vi båda föräldrar är med. *tror på Frk S m.fl. teori om barn och ensamma föräldrarna*
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
    Kom upp hit så kan vi ha SATCmaraton, har hela boxen (och första filmen)
    Fröken Småland skrev 2010-06-10 18:58:40 följande:
    Zasata: Jag röstar på helsvart eller svart med blå dyna eller blått sittöverdrag. Fast alla kombinationern är fina (utom blå och röd som jag inte riktigt fixar).

Phu, nu har jag packat nästan alla mina auktioner som gått ut/går ut idag. Fattar ni att det där gamla skräpet som rafsat fram faktiskt räckte till den nya kameran? (sånär som på en tusing som jag drog in på liggdel och cykel häromdagen) *nöjd*
    heja dig!
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-06-10 18:20:13 följande:
    så tjejer.
    kidzmode.blogg.se/2010/june/vilken-outfit-ska...
    klättvagnen idag.

och sen köpte jag ju uv sufletten på kidz, (skulle väntat och köpt på skurk..)
    men den ligger i gallerit gär på FL, men får den inte bra. HJÄLP!
    jag tycker helblå! Men det är välldigt snyggt med rött oxå. Fast blått blått blått.

Frk S och Zasata, får ni för er att släppa på era Been, så är jag första tjing visst?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11